آریا بانو
دکتر زادمهر: پرسپولیس قهرمان می‌شود
يکشنبه 19 فروردين 1403 - 16:27:21
آریا بانو - طرفداری /دکتر زادمهر از کشور آمریکا برگشته است و با او گفتگویی درباره پرسپولیس و وضعیت این روزهای لیگ برتر انجام دادیم.
بازیکن سالهای دهه پنجاه، سرپرست و عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم توان برنده شدن در تمام بازیهای پیش روی خود را دارد و می تواند مثل بهار سال گذشته، با برد در تمام بازیها ضمن قهرمانی در لیگ برتر، در مسابقات جام حذفی هم قهرمان شود.
زادمهر اظهار داشت: بی تردید تیمهای دیگر غفلت می کنند و پرسپولیس از لغزش آن ها بهره خواهد برد. چون شما خواهید پرسید اگر استقلال هم تمام بازیهایش را ببرد در صورت برد پرسپولیس در تمام بازیهای پیش رو، این تیم استقلال است که قهرمان می شود اما من اعتقاد دارم تیم استقلال با تمام احترامی که برایش و برای سرمربی این تیم قائل هستم، توان برنده شدن در تمام بازیها را نخواهد داشت.
وی در ادامه افزود:برخی عنوان می کنند استقلال تمام بازیهای سختش را انجام داده است در حالی که باید بگویم در یک سوم پایانی مسابقات لیگ برتر، به هیچ وجه بازی آسانی نخواهیم داشت و گاهی تیمهای ته جدولی و تیمهایی که برای بقا می جنگند، قدرت بیشتری از تیمهای صدرنشین داشته، انگیزه شان بیشتر از بقیه تیمهاست. امیدوارم پرسپولیس با همین روند ادامه دهد و اعتقاد دارم این تیم می تواند در مسابقات پیش روی خود همین روند جذاب این روزها را ادامه داده، مثل سال گذشته در هر سه جام فوتبال ایران قهرمان شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/1177336/دکتر-زادمهر--پرسپولیس-قهرمان-می‌شود
بستن   چاپ