آریا بانو
رونمایی از برادر جوان شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد/ مگه میشه یه آدم اینقدر شبیه داداشش باشه؟
چهارشنبه 22 فروردين 1403 - 07:57:02
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - شهاب حسینی, بی شک یکی از بهترنی بازیگران تاریخ کشورمان است که سال ها با بازی های خوب خود توانسته است به عنوان یک هنرمند واقعی دیده شود. بازیگ رسریال های شهرزاد و پوست شیر این روزها گناه فرشته را در حال پخش دارد.

شهاب با اجرا در برنامه اکسیژن کارش را شروع کرد و با بازی در دو سریال پلیس جوان و پس از باران موفق شد به عنوان یک هنرمند تاره و با استعداد معرفی شود. او در سینما در نقش های مختلفی بازی کرد و نهایتا با شمعی در باد موفق شد نظر ها را به خود جلب کند. بازی در درباره الی و سوپراستار آغاز تازه ای از هنرنمایی های او بود و مسیر هنری اش را به خوبی تغییر داد. او علاقه زیادی به انتشار مطالب خانوادگی و خصوصی ندارد و کمتر مصاحبه می کند. با این حال چند بازی با برادرش عکس یادگاری گرفته است. شباهت این دو مورد توجه کاربران مجازی قرار گرفته است. رونمایی از برادر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزادرا در رپشنی وی ببینید.
برادر شهاب حسینی
سید شهاب الدین حسینی ستاره سینما و شبکه خانگی است. او در پنجاه سالگی هم هنوز می درخشد و حاصل سال ها تجربه اش را در فیلم و سیریال هایی که بازی می کند می توان دید.
شباهت جالب برادران حسینی

آریا بانو

شباهت جالب برادران حسینی
شهاب سینمای ایران و برادرش

آریا بانو

شهاب سینمای ایران و برادرش

http://www.banounews.ir/fa/News/1178911/رونمایی-از-برادر-جوان-شهاب-حسینی،-قباد-سریال-شهرزاد--مگه-میشه-یه-آدم-اینقدر-شبیه-داداشش-باشه؟
بستن   چاپ