آریا بانو
رونمایی از لباس عروس ساده و شیک سوگل خلیق با تور گیپور زیبا / چقدر لباس عروس بشون میاد
پنجشنبه 30 فروردين 1403 - 10:50:30
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - سوگل خلیق, بازیگر بسیار توانمندی است و سعی کرده است به دور از حواشی بسیار در کارش پیشرفت کند. او در سال گذشته با بازی در سریال شبکه خانگی دفتر یادداشت موفق شد بخشی از توانایی های خودش را به رخ بکشید.

سوگل دختر عموی شیدا خلیج است که شباهت زیادی هم به هم دارند. او بازیگر بسیار خوبی است که با سریال دلدار به شهرت رسید اگر چه در سینما هم با بازی در نقش های متنوع همانند مردن در آب مطهر، ماهور، خماری، در سکوت کارنامه قابل قبولی دارد. رونمایی از لباس عروس سوگل خلیق با تور گیپور زیبا برای بازی اش در سریال دفتر یادداشت را در پرشین وی ببینید.
لباس عروس سوگل خلیق
سوگل سادات خلیق بازیگر زن جوان ایرانی در تاریخ 16 آبان 1367 در تهران و در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمد. سوگل سینمای ایران، یک برادر به نام سهراب دارد که تنها 2 سال از او بزرگتر است. موضوع سوگل خلیق و خواهرش، جستجوی بسیاری از شما کاربران بود که پاسخی برای آن نیست چراکه این خانم بازیگر خواهری ندارد. چنانچه در ابتدای مطلب و بخش معرفی این بازیگر هم خواندید، او صاحب مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته کارگردانی از دانشگاه هنر تهران است.
نازنین دفتر یادداشت

آریا بانو

لباس عروس ساده و شیک نازنین با تور گیپور زیبا
سوگل با گریم و لباس متفاوت در یک سریال تاریخی

آریا بانو

سوگل با گریم و لباس متفاوت در یک سریال تاریخی

http://www.banounews.ir/fa/News/1180438/رونمایی-از-لباس-عروس-ساده-و-شیک-سوگل-خلیق-با-تور-گیپور-زیبا---چقدر-لباس-عروس-بشون-میاد
بستن   چاپ