آریا بانو
ویدیو شاد و پرانرژی نفس بازغی دختر مستانه مهاجر یک روز بهاری زیبا که روزتان را می سازد
پنجشنبه 30 فروردين 1403 - 13:11:14
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - نفس بازغی, تنها فرزند پژمان بازیگر فیلمس ینمایی دوئل و همسر سابق اش مستانه مهاجر است. او به تازگی بازیگری را اغاز کرده است و حضورش در سریال گناه فرشته بسیار مورد توجه و البته واکنش قرار گرفته است.

نفس از کودکی همراه پدر و مادر هنرمندش در جشنواره های سینمایی حضور پیدا می کرد. او بازیگری را زیر نظر پانته آ پناهی آموزش دیده است و به گفته مادرش در مصاحبه علی ضیا به زودی تبدیل به یکی از استعداد های سینمایی می شود. پدرش در لایوی اعلام کرد که نفس قصد دارد به صورت مستقل فعالیت کند. او بعد از اینکه در چند کار نمایشی دیده شد فعالیتش را در صفحه شخصی اش بیشتر کرد. ویدیوی بهاری نفس بازغی در فضای مجازی بسیار پربازدید شد. ویدیو شاد و پرانرژی نفس بازغی دختر مستانه مهاجر یک روز بهاری زیبا را در پرشین وی ببینید.
ویدیوی بهاری نفس بازغی
دختر مستانه مهاجر از حال خوب این روزهایش ویدیویی منتشر کرد.
دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی با حال و هوای بهاری

تینای سریال گناه فرشته با مهتاب بازیگر نقش مادرش در این سریال

آریا بانو

تینای سریال گناه فرشته با بازیگر نقش مادرش

آریا بانو

پدر و مادر نفس
دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی کار هرنی خود را از تئاتر خانمِ آقاى جورج کلونى و سریال گناه فرشته در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده و در فیلم سینمایی جوجه تیغی به کارگردانی مادرش نیز حضوری کوتاه داشته است.
در سال های اخیر همواره شایعاتی درباره ی جدایی پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر، تدوینگر مشهور سینما، از یکدیگر مطرح بود، مهاجر در گفتگوی جدیدی با برنامه ی اینترنتی علی ضیا، برای نخستین بار پایان زندگی مشترکش با پژمان بازغی را تأیید کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/1180544/ویدیو-شاد-و-پرانرژی-نفس-بازغی-دختر-مستانه-مهاجر-یک-روز-بهاری-زیبا-که-روزتان-را-می-سازد
بستن   چاپ