آریا بانو
تصاویر جنجالی از عیادت بازیگران معروف از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان؛ آخرین وضعیت سلامتی خانم بازیگر!
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 - 10:37:05
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - دو روز پیش بود که مادر ترانه علیدوستی، از بیماری این بازیگر زن سینما خبر داد و طرفداران او نگران شدند. پس از انتشار خبر بیماری ترانه علیدوستی بازیگر زن معروف ایرانی تصاویری عجیب از ملاقات چهره ها و بازیگران از او در فضای مجازی منتشر شده است . آیا این تصاویر منتشر شده واقعی هستند یا فیک؟

دو روز پیش بود که مادر ترانه علیدوستی، از بیماری این بازیگر زن سینما خبر داد و طرفداران او نگران شدند. در همین راستا نیز، سینما اعتماد با اشاره به نوع بیماری ترانه علیدوستی نوشت که؛ «حدود 6 ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.» با این حال پس از انتشار خبر بیماری علیدوستی تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد. تصویر سازی از عیادت بازیگران از ترانه علیدوستی در بیمارستان را در ادامه در پرشین وی می توانید مشاهده کنید.
ترانه علیدوستی در بیمارستان
خوشبختانه ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را از ماه‌ها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندرم را کنترل کند و به شرایط نرمال نزدیک شود و این درمان‌ها به صورت دوره‌ای و برای رسیدن به سلامتی کامل ادامه دارد. ضمن اینکه حضور چند روزه این بازیگر در بیمارستان کسری تهران که موجب نگرانی‌ها هم شده بود، در ادامه همین مراقبت‌ها بوده که البته به دلیل کاهش اکسیژن خون چند روزی به طول انجامیده و ترانه علیدوستی در حال حاضر شرایط خوبی دارد.
تصاویر فیک از ملاقات با خانم بازیگر

آریا بانو

تصویر فیک ملاقات پدر از خانم بازیگر

آریا بانو


آریا بانو

تصویر فیک ملاقات امین حیایی از خانم بازیگر

آریا بانو

تصویر فیک ملاقات مهران مدیری از خانم بازیگر
وقت صبح و دنیای اقتصاد

http://www.banounews.ir/fa/News/1183329/تصاویر-جنجالی-از-عیادت-بازیگران-معروف-از-ترانه-علیدوستی-روی-تخت-بیمارستان؛-آخرین-وضعیت-سلامتی-خانم-بازیگر!
بستن   چاپ