آریا بانو
خلاقیت منحصر بفرد نبات استخری با سنگ کاغذ قیچی بازی کردن برای پیچوندن مادرش / عجب بچه تخسیه
جمعه 7 ارديبهشت 1403 - 10:14:12
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - شاهرخ استخری یکی از بازیگران مشهور و توانمند صنعت سینما و تلویزیون در ایران است. او در سال 1359 متولد شد. شاهرخ استخری بیشتر به خاطر بازی در نقش‌های جوانان یاغی در برابر خانواده شناخته می شود.

سپیده بزمی پور رابطه ای جالب با دخترانش دارد. بازی کردن نبات استخریو مادر بلاگرش مورد توجه کاربران مجازی قرار گرفت. نبات بسیار بازیگوش است و مرتب مادرش را غافلگیر می کند. خلاقیت منحصر بفرد نبات استخری با سنگ کاغذ قیچی بازی کردن برای پیچوندن مادرش را در پرشین وی ببینید.
بازی کردن نبات استخری
خانم بزمی پور نوشت :
چطوری چشماش باز نشده این به ذهنش رسیده که چطوری منو بپیچونه بتونه بخوابه بازم؟
سپیده بزمی پور و بازی با دخترش نبات

سنگ کاغذ قیچی بازی کردن دختر شاهرخ استخری

آریا بانو

سنگ کاغذ قیچی بازی کردن دختر شاهرخ استخری

آریا بانو

شیطنت صبحگاهی نبات
خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند. شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد. نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری صفحه ای را در اینستاگرام برای فرزندانش به راه انداخته و تصاویری از آنها را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/1186027/خلاقیت-منحصر-بفرد-نبات-استخری-با-سنگ-کاغذ-قیچی-بازی-کردن-برای-پیچوندن-مادرش---عجب-بچه-تخسیه
بستن   چاپ