آریا بانو
سرمربی تیم ملی زنان: مدال آوری در جام فجر بدمینتون دشوار است
شنبه 6 بهمن 1397 - 09:30:27
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم ملی بدمینتون زنان گفت: ورزشکاران قدرتمندی در جام بین‌المللی فجر شرکت می‌کنند و کسب مدال برای ورزشکاران ایرانی بسیار سخت است.

«سحر زمانیان» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازیکنان مطرحی از سراسر دنیا در مسابقات بین المللی فجر برای افزایش رنکینگ خود حضور می یابند. ورزشکاران بزرگ اسپانیا و ترکیه با رنکینگ 35 و 45 و حریفان سرسخت دیگری از اندونزی، مالزی، هند، چین و لهستان در این مسابقات حضور می یابند.
وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به زحمات و برنامه ریزی تک تک افراد در فدراسیون بدمینتون، نتیجه خوبی بدست بیاوریم.
سرمربی تیم ملی بدمینتون زنان درخصوص افزایش رتبه بدمینتون بازان ایران، بیان کرد: ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک 2020 باید یکسال قبل از این رقابت ها در بیش از 20 مسابقه شرکت کرده باشند و نتیجه قابل قبولی را بدست بیاورند تا رنکینگ آنها افزایش یابد.
زمانیان افزود: تاکنون زنان ایران سهمیه المپیک را کسب نکرده اند. باید با توجه به برنامه ها و حمایت های خوب فدراسیون بدمینتون، به تدریج جلو برویم تا با بدست آوردن سهمیه المپیک، قدم بسیار بزرگی برداریم. البته مدال آوری در این رقابت ها نیز بسیار دشوار و سنگین است.
وی گفت: برای ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته به دلیل حضور در رقابت های بین المللی مختلف برنامه ریزی های زیادی کردیم. این بدمینتون بازان ما در مسابقات زیادی شرکت و مدال آوری داشتند و عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده اند.
اردوی آمادگی بدمینتون زنان و مردان کشور از هفته گذشته برای حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران با حضور 10 ملی پوش در محل کمپ این فدراسیون در تهران آغاز شده است.
این مسابقات در روزهای 15 تا 18 بهمن امسال با جوایز 25 هزار دلاری در قسمت یک نفره و 2 نفره در شهرستان کرج برگزار می شود.
ورزشی**9128**2024

http://www.banounews.ir/fa/News/122559/سرمربی-تیم-ملی-زنان--مدال-آوری-در-جام-فجر-بدمینتون-دشوار-است
بستن   چاپ