آریا بانو
اختلاط زنان و مردان در محيط کار باعث مقايسه همسران مي‌شود
چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 1:44:52 PM
فارس
fiogf49gjkf0d
 

سهيلا کوشا  گفت: شرايط کار مناسب شرايطي است که تعامل خانم‌ها و آقايان در آن محيط به گونه اي نباشد که به بنيان خانواده آنها لطمه بزند و باعث نشود که خانم‌ها و آقايان همکاران خود را با همسرانشان مقايسه کنند و فکر کنند ايرادي در زندگي آنها است چراکه باعث مي‌شود بنيان خانواده آنها سست شود.

وي ادامه داد: بهتر است محيط کار به گونه‌اي باشد که تعامل خانم‌ها و آقايان در صورتيکه نيازي نيست به حداقل برسد و متأسفانه در برخي از شرکت‌هاي خصوصي شاهد هستيم انتظاراتي که برخي از رؤساي شرکت‌هاي خصوصي از کارمندان خود دارند تنها کار کردن نيست و انتظاراتي دارند که با باورهاي اسلامي و ايراني ما در خصوص تعامل بين خانم‌ها و آقايان کاملا متفاوت است.

اين عضو شوراي فرهنگي زنان ادامه داد: دور کاري از جمله راهکارهايي است که مي‌تواند اختلاط را کاهش دهد و حضور اجتماعي زنان را نيز دچار اختلال نمي‌کند.

کوشا خاطرنشان کرد: هم اکنون شاهد هستيم که برخي از دختران ما در کافي شاپ‌ها مشغول به کار هستند و اگر بخواهيم طرح سالم سازي فضاي کار موفق شود بايد محيط‌هايي را تنها براي خانم‌ها در نظر بگيريم مانند کافي شاپ‌هاي مخصوص خانم‌ها، نميتوانيم بگوييم خانم‌ها اصلا کافي شاپ نروند اما بايد محيط به گونه‌اي باشد که سلامت رواني آنها محفوظ باشد.


http://www.banounews.ir/fa/News/1233/اختلاط-زنان-و-مردان-در-محيط-کار-باعث-مقايسه-همسران-مي‌شود
بستن   چاپ