آریا بانو
برگزاری نمایشگاه فروش محصولات تولیدی بانوان در دهه فجر
چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 15:40:59
آریا بانو - رئیس کارگروه ستاد بانوان دهه فجر، برنامه‌های حوزه بانوان در ایام دهه فجر در چهلمین سال انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

ثریا شارقی در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری نمایشگاه فروش محصولات تولیدی بانوان در این ایام خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه با فروش تولیدات و محصولات خانگی تعدادی از بانوان در فرهنگسرای مفتح برگزار می‌شود؛ بیشتر تاکید در برگزاری این نمایشگاه‌ها حمایت و معرفی تولیدات زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست است که با 50 غرفه از 18 تا 20 بهمن برگزار خواهد شد.
وی افزود: همچنین مشاوران امور بانوان شهرستان‌ها با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی نمایشگاهی در شهرستان‌ها برای بانوان برگزار خواهند کرد تا افراد بتوانند با هزینه بسیار کم و بعضاً رایگان محصولات خود را به فروش برسانند، این نمایشگاه‌ها از ابتدای ایام دهه فجر به مدت سه روز برگزار خواهد شد.
مدیرکل امور بانوان استانداری تهران در ادامه از افتتاح پروژه‌های متعددی در این ایام خبر داد و گفت: پروژه‌هایی در شهرستان پردیس و ری توسط دکتر معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.
شارقی در ادامه از برنامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان زن در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهر تهران 9 جانباز قطع نخاعی زن و بیش از 360 زن شهیده وجود دارد که در دهه فجر از چند نفر آنها بازدید می‌کنیم.
وی با اشاره به فعالیت سمن‌ها و گروه‌های خودجوش بیان کرد: از سمن‌ها خواسته‌ایم در این ایام مشارکت داشته باشند و در مواردی که برای برپایی مراسم‌ها نیازمند کمک باشند، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی امکاناتی را در اختیار سمن‌ها و گروه‌خودجوش مردمی قرار می‌دهند. همچنین برخی از سمن‌های خیریه در ایام دهه فجر در حوزه "ویزیت‌های پزشکی رایگان" اعلام آمادگی کرده‌اند و در همین راستا هماهنگی‌هایی با فرمانداری‌ها انجام شده تا شرایط برای انجام اقدامات و فعالیت‌های آنها فراهم شود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/123622/برگزاری-نمایشگاه-فروش-محصولات-تولیدی-بانوان-در-دهه-فجر
بستن   چاپ