آریا بانو
1919 زوج نیازمند در استان تهران آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند
شنبه 13 بهمن 1397 - 16:46:35
آریا بانو - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران گفت: 1919 زوج نیازمند در 10 ماه نخست امسال از محل صدقات پرداختی مردم استان به خانه بخت رفتند.

علی کریمی اصل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد تأمین کمک هزینه خرید جهیزیه برای نوعروسان و هدیه ازدواج به پسران است، بیان کرد: هفت میلیارد و 516 میلیون تومان برای ازدواج جوانان تحت حمایت در 10 ماه نخست سال جاری اختصاص یافت.
وی افزود: در این مدت هزار و 919 زوج نیازمند آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران هدف از پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان و هزینه ازدواج به پسران را توسعه فرهنگ ازدواج آسان برشمرد و افزود: کمک هزینه ازدواج پرداختی به پسران سه میلیون تومان و کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان پنج میلیون تومان است.
کریمی اصل با اشاره به اینکه همه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد از خدمات مشاوره‌ای ازدواج بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: خدمات مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود. کمیته امداد در سال حمایت از کالای ایرانی و برای حمایت از کالای‌های تولید داخل با فروشگاه اتکا قرارداد منعقد کرده است که 500 نوعروس با مراجعه به این فروشگاه در استان تهران کالای ایرانی خرید کردند.
کریمی اصل افزود: به این نوعروسان پنج میلیون تومان در قالب دو میلیون نقد و سه میلیون در قالب بن کارت پرداخت می‌شود تا بتوانند کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.
وی به طرح کوثر اشاره کرد و یادآور شد: طرح کوثر یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که خیران با پرداخت مبالغ نقدی یا کالا می‌توانند به نوعروسان در تأمین جهیزیه کمک کنند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/124211/1919-زوج-نیازمند-در-استان-تهران-آغاز-زندگی-مشترک-خود-را-جشن-گرفتند
بستن   چاپ