آریا بانو -
نهمین
فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» برای دو مورد
تبلیغ مبلغ 10 میلیون و 480 هزار دلار پرداخت کرده است. پیش از این
فیلم سینمایی «رابینهود» بالاترین هزینه تبلیغات را با رقم 7 میلیون و 880 هزار دلار داشته است.
به گزارش فارس به نقل از وِرایِتی، بنابر اعلام کمپانی «آیاسپات دات تیوی»
فیلم «سریع و خشمگین:هابز و شاو» برای دو مورد
تبلیغ این
فیلم حین مسابقات «سوپر بول» در شبکههای «سیبیاس» و «ایاسپیاِن» مبلغ 10 میلیون و 480 هزار دلار پرداخت کرده است.
فیلم «رابینهود» با رقم 7 میلیون و 880 هزار در جایگاه دوم قرار داشته و انیمیشن سینمایی «چطور اژدهایت را تعلیم بدهی: دنیای پنهان» نیز با صرف هزینه 7 میلیون و 100 هزار دلار برای تبلیغات این
فیلم به تعداد 1360 مورد در 51 شبکه جایگاه سوم پرهزینهترین آگهی تلویزیونی را به خود اختصاص داد.
فیلمهای «کاپیتان ماروِل» و «انتقامجویان: بازی آخر» هرکدام با 5 میلیون و 200 هزار دلار، «داستان اسباببازی» با 4 میلیون و 500 هزار دلار در رتبههای بعدی این فهرست قرار دارند.
در این میان
فیلم «کاپیتان ماروِل» بهترین بازدید را داشته و با ثبت رکورد 91 درصد کمترین تغییر کانال و شبکه را حین پخش آگهیاش داشته است.
«انتقامجویان: بازی آخر» در شبکههای اجتماعی در زمان آگهیهای بین بازیهای «سوپر بول» توانست 355 میلیون و 400 هزار تایید(لایک) دریافت کرده و توسط 12 میلیون و 600 هزار نفر هم به صورت آنلاین دیده شود. «کاپیتان ماروِل» نیز 178 میلیون تایید در شبکههای اجتماعی داشته و توسط 2 میلیون و 600 هزار نفر هم به صورت آنلاین دیده شده است.
http://www.banounews.ir/fa/News/124977/«سریع-و-خشمگین»-در-تبلیغات-از-«رابینهود»-جلو-زد