آریا بانو
برترین های مسابقات اسکواش بانوان در اصفهان معرفی شدند
جمعه 19 بهمن 1397 - 20:31:17
آریا بانو - اصفهان- سومین دوره مسابقات کشوری اسکواش «نشنال کلوز» بانوان امروز (جمعه) با معرفی برترین های این رشته در ورزشگاه شهید نصر اصفهان پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در این مسابقات فرشته اقتداری از کیش اول و غزال شرف پور از استان گلستان دوم شد و ستایش پزشکی و آرزو موسوی زاده عنوان سومی این رقابت ها را بدست آوردند.
جایزه 60 میلیون ریالی این دوره از مسابقات بین این چهار نفر تقسیم شده است.
در این رقابت ها 24 اسکواش ‌باز برتر از سراسر کشور به مدت 2 روز در آکادمی اسکواش شهید نصر اصفهان با یکدیگر رقابت کردند.
فاطمه طاهری، آتاناز رحیمی و نگار ابوطالبی داور و سحر فولادوند سرپرست فنی و بهاره کارآگاه به عنوان ناظر این مسابقات بودند.
نایب‌ رییس هیأت اسکواش استان اصفهان و داور این مسابقات در گفت و گو با ایرنا افزود:این مسابقات برای سومین بار هست که در اصفهان برگزار می شود.
سیده زهرا سیدین اظهارداشت : در ورزش اسکواش بانوان بیش از 150 اسکواش باز و 20 مربی رسمی در استان اصفهان فعالیت دارند و مسابقه نشنال کلوز بانوان اصفهان دارای بالاترین امتیاز کشوری است.
نشنال کلوز رقابتی داخلی با امتیاز جهانی است که در کشورها در هر سال میلادی فقط یک ‌بار در بخش آقایان و بانوان برگزار می ‌شود و امتیاز آن در انجمن اسکواش‌ بازان حرفه‌ای جهان 40 است که فقط به نفر اول این مسابقات تعلق می‌ گیرد.
تمام بازیکنانی که عضو انجمن اسکواش‌ بازان حرفه‌ای جهان(PSA) هستند، امتیاز حضور در این مسابقات را می گیرند و ورزشکارانی که عضو این انجمن نباشند، فقط امتیاز کشوری مسابقه را به خود اختصاص می دهند.
7141/6026/

http://www.banounews.ir/fa/News/125189/برترین-های-مسابقات-اسکواش-بانوان-در-اصفهان-معرفی-شدند
بستن   چاپ