آریا بانو
دستور جدی وزیر رفاه به سازمان بهزیستی برای ایجاد سیستم اطفاء حریق مطمئن در شیرخوارگاه آمنه
يکشنبه 21 بهمن 1397 - 22:18:13
آریا بانو - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز یکشنبه (21 بهمن) طی بازدیدی سرزده از مجتمع بهزیستی شیرخوارگاه آمنه، ضمن بررسی مشکلات این مجتمع، به رئیس سازمان بهزیستی دستور جدی مبنی‌بر ضرورت ایجاد فوری سیستم اطفاء حریق مطمئن در شیرخوارگاه آمنه و شیرخوارگاه‌های مشابه را صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری از سازمان بیمه سلامت نیز خواست تا برای حل مشکل درمان کودکان شیرخوارگاه‌های تهران و استان‌ها از بدو ورود در تمامی مراکز درمانی کشور و تا حل قانونی مشکل هویت این کودکان، اقدامات لازم را انجام دهند. در همین راستا مقرر شد مکاتبات لازم با وزیر بهداشت و ابلاغ به رئیس سازمان تأمین اجتماعی جهت پیگیری موضوع انجام شود.
شریعتمداری همچنین دستور بررسی فوری ناهمگونی حقوق و دستمزد در مجموعه سازمان‌های حمایتی از جمله سازمان بهزیستی را صادر کرد.
همچنین مقرر شد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکاتبه‌ای با رئیس سازمان ادارای و استخدامی کشور برای اجرای دستور رئیس جمهور در سال قبل، مبنی‌بر افزایش حقوق کارکنان شیرخوارگاه‌ها و مجتمع‌های بهزیستی انجام شود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/125567/دستور-جدی-وزیر-رفاه-به-سازمان-بهزیستی-برای-ایجاد-سیستم-اطفاء-حریق-مطمئن-در-شیرخوارگاه-آمنه
بستن   چاپ