آریا بانو
جیمز کامرون فاش کرد/ «نابودگر: تقدیر تاریک» متفاوت‌تر از همیشه می‌آید
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 04:28:27
آریا بانو -
جیمر کامرون در مصاحبه‌ای نام جدیدترین قسمت «نابودگر» را اعلام کرده و وعده ترمیناتوری متفاوت‌تر از همیشه را به طرفداران این مجموعه محبوب داد.
به گزارش صبا به نقل از مووی‌وب، جیمز کامرون تهیه‌کننده و کارگردان نامدار هالیوود از نام قسمت بعدی یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تاریخ سینما یعنی «نابودگر - Terminator» پرده برداشت.
کامرون به عنوان تهیه‌کننده «آلیتا: فرشته جنگ» طی یک هفته گذشته نه تنها اطلاعات مختلف و زیادی از پروژه‌های در دست خود همچون قسمت‌های بعدی این فیلم و «آواتار» منتشر کرده بلکه درباره «نابودگر» نیز اخبار جدیدی ارائه کرده است. بنا بر صحبت‌های کامرون، قسمت بعدی این مجموعه «نابودگر: تقدیر تاریک» نام دارد. کارگردانی این اثر که ششمین قسمت این مجموعه به حساب می‌آید، برعهده تیم میلر است.
جیمز کامرون قبلا تصریح کرده بود که ساخت ادامه این مجموعه بدون حضور آرنولد شوارتزنگر در نقش T-800 بی‌معنا و امکان‌ناپذیر است. او در این باره گفته است: آرنولد بازخواهد گشت و این بار او نابودگری متفاوت از آنچه تا به حال دیده‌اید خواهد بود.
لیندا همیلتون نیز نسخه متفاوتی از کاراکتر سارا کونور را ارایه خواهد داد. گویی که سال‌ها بعد از «ترمیناتور2: روز داوری» روزگار به او روی چندان خوشی نشان نداده است. عکس‌هایی از صحنه فیلمبرداری فیلم منتشر شده است که او را کاملا مسلح و عصبانی در کنار دوستانش با بازی «مک‌کنزی دیویس» و «ناتالیا ریس» نشان می‌دهد. کامرون در این باره اضافه کرده است: سارا کونور در این فیلم سختی‌کشیده‌ اما قوی‌تر است. او سرانجام به شخصیتی بسیار مهم در فیلم تبدیل می‌شود که راه را برای ورود کاراکترهای جدید باز می‌کند. «ترمیناتور 6» فیلمی زن محور است و خوشحالم که تیم میلر این محوریت را پذیرفته است.
«نابودگر» یا همان ترمیناتور، نام مجموعه‌ای علمی‌-تخیلی و اکشن است که اولین فیلم آن در 1984 به کارگردانی جیمز کامرون عرضه شد. تا کنون 5 فیلم از این داستان به نمایش عمومی رسیده است که در مجموع با دیگر اقلام فرهنگی آن شامل کتاب و مجموعه‌های تلویزیونی گردش مالی‌ 3 میلیارد دلاری داشته است.

http://www.banounews.ir/fa/News/125608/جیمز-کامرون-فاش-کرد--«نابودگر--تقدیر-تاریک»-متفاوت‌تر-از-همیشه-می‌آید
بستن   چاپ