آریا بانو
3 اشتباه که خانه تان را دلگیر می کند!
شنبه 27 بهمن 1397 - 14:35:57
آریا بانو - خراسان / اگر خانه تان کوچک است و می خواهید دلبازتر به نظر برسد، اشتباهاتی را که در ادامه به آن ها اشاره می شود مرتکب نشوید.
1- از اشیای بزرگ استفاده نکنید:
مجسمه های بزرگ، گلدان های حجیم، میزهایی با بدنه یک دست و مبل های بزرگ برای خانه های کوچک مناسب نیستند. آن ها ممکن است در مغازه زیبا به نظر برسند اما خانه شما را کوچک تر نشان می دهند و احساس خفقان ایجاد می کنند. در واقع هر خانه ای اشیای مناسب خودش را می خواهد.
2- خانه را رنگارنگ نکنید:
در کل خانه چه برای مبلمان و پرده ها و چه دیوارها از دو یا سه رنگ استفاده کنید. رنگ های متنوع باعث احساس آشفتگی و کلافگی در شما می شود. همچنین این دو، سه رنگ هم باید با هم جور باشد. به طور مثال انتخاب یک ترکیب دوتایی یا سه تایی از آبی، سفید و قهوه ای یا سبز، سفید و قهوه ای یا قهوه ای، سفید و کرم می تواندانتخاب مناسبی باشد.
3- کاغذ دیواری گل درشت نخرید:
اگر می خواهید خانه تان را کاغذ دیواری کنید از کاغذ دیواری های ساده یا با بافت ریز استفاده کنید. بافت های درشت، اتاق ها و خانه را کوچک تر نشان می دهند. طرح فرش هایی با گل بوته ها و نقش های ریزتر، اتاق کوچک را بزرگ نشان می دهد. حتی گلدان هایی با برگ های ریز برای این اتاق ها مناسب تر هستند و آن ها را بزرگ تر جلوه می دهند.

http://www.banounews.ir/fa/News/126756/3-اشتباه-که-خانه-تان-را-دلگیر-می-کند!
بستن   چاپ