آریا بانو
تایم لپسی زیبا از سفر به دور دنیا
شنبه 27 بهمن 1397 - 16:02:21
آریا بانو - کارناوال / این بار قصد تماشای یک ویدیو تایم لپس از سفر به دور دنیا را داریم و می خواهیم با این ویدیو سفر به دور دنیا، گشتی جانانه داشته باشیم و چندی از برترین جاذبه های جهان را با یکدیگر مرور کنیم. ما را در این سفر مجازی همراهی کنید.
گشت و گذارمان را از سنت پترزبورگ آغاز می کنیم و نگاهی به یکی از معروف ترین و پربازدیدترین جاذبه های این شهر، یعنی کلیسای ناجی در خون می اندازیم. بد نیست بدانید در بخش درونی کلیسا از مجموعه ای موزاییکی بالغ بر 7500 متر مربع استفاده شده است و به همین خاطر، این کلیسا را بزرگترین مجموعه موزاییکی کشور روسیه می دانند. پس از آن که چهره این سازه را در یک شبانه روز دیدیم، به سمت رم می رویم و نظری بر تماشاخانه کولوسئوم (Colosseum) می افکنیم. این بنا یکی از بزرگ ترین آمفی تئاترهای کهن دنیا و بزرگ ترین تماشاخانه دوران امپراتوری روم باستان شمرده می شود که در شرق شهر رم جای خوش کرده است. پس از آن نوبت شهر دبی و آسمان خراش هایش، ریو دو ژانیرو برزیل، تورنتو کاناداست که ما را محو تماشای خود کنند.
یکی از منحصر به فردترین مناطقی که در این ویدیو با آن مواجه می شویم، جزیره سفید و آبی سانتورینی (Santorini) در یونان است. این جزیره شگفت انگیز در دریای اژه واقع شده است و از خاک یونان 200 کیلومتر فاصله دارد. سانتورینی بیشتر به خاطر معماری و رنگ آمیزی خاص بناهایش معروف است. اکثر ساختمان های این جا سفیدرنگ هستند و در، پنجره و سقف هایی به رنگ آبی دارند.
از دیگر مکان هایی که در این تایم لپس، با آن مواجه می شویم می توان به میدان تقسیم استانبول اشاره کرد. این مکان از شناخته شده ترین میادین شهر استانبول است که در بخش اروپایی و در ناحیه بی‌اوغلو قرار دارد. عمده شهرت میدان تقسیم به خاطر رستوران ها، مراکز خرید و هتل هایی ست که در اطراف آن جای گرفته اند؛ همچنین تقاطع تقسیم با خیابان معروف استقلال نیز به طرز قابل توجهی بر اهمیت میدان افزوده است.
همه این ها، تنها گوشه ای از جاذبه های ویدیویی هستند که با شما به اشتراک گذاشته ایم، همراه ما باشید و دیدنی های بیشتری را از نظر بگذرانید.

http://www.banounews.ir/fa/News/126874/تایم-لپسی-زیبا-از-سفر-به-دور-دنیا
بستن   چاپ