آریا بانو
بانوی کماندار ایرانی به فینال رقابت های همبستگی اسلامی رسید
دوشنبه 6 اسفند 1397 - 16:08:07
آریا بانو - تهران - در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی بنگلادش برگزار می‌شود، بانوی ملی پوش ریکرو ایران به فینال رقابت ها راه یافت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، شیوا شجاع‌مهر که در دور اول مقابل نماینده الجزایر با نتیجه 6 بر صفر پیروز شده بود در ادامه مقابل ورزشکاری از بنگلادش با نتیجه 6 بر 4 را شکست داد و راهی مرحله یک ‌چهارم شد. شجاع‌مهر در این مرحله مقابل کمانداری از تاجیکستان با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.
شجاع‌مهر در این مرحله مقابل کمانداری از هند در تیر طلایی پیروز شد و به فینال صعود کرد. وی فردا برای کسب مدال طلا به مصاف کمانداری از بنگلادش به میدان می‌رود.
همچنین در بخش مردان، محمدصادق کبودانی بعد از استراحت در دور نخست، 6 بر صفر مقابل نماینده قرقیزستان پیروز شد. وی در ادامه حریفی از تایلند را شکست داد و گام به یک‌چهارم نهایی گذاشت. کبودانی در این مرحله مقابل نماینده میزبان 6 بر 4 مغلوب و حذف شد.
صادق اشرفی دیگر کماندار کشورمان در نخستین مسابقه خود با نتیجه 6 بر 2 مقابل نماینده ترکمنستان پیروز شد اما در ادامه در دیدار با نماینده نپال 6 بر 2 مغلوب شد و کنار رفت.
رضا شبانی در دیدار با نمایندگانی از نپال و بنگلادش پیروز شد و به یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله در دیدار با کمانداری از نپال با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد. شبانی در این مرحله با نتیجه 6 بر 2 مقابل نپال شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز مقابل نماینده هند قرار گرفت و با نتیجه 7 بر3 شکست خورد و چهارم شد.
در مرحله یک شانزدهم نهایی کیوان ریاضی مهر با نتیجه 6 بر صفر از کماندار مالاویایی شکست خورد و حذف شد.
در بخش زنان نیز نگار رجبی دیگر کماندار کشورمان در دیدار نخست مقابل کمانداری از کشور میزبان با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و حذف شد.
در بخش بانوان نیز نیلوفر علیپور در 2 دیدار خود با نتیجه مشابه 7 بر یک ورزشکارانی از قرقیزستان و آذربایجان پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم صعود کرد. وی در این مرحله مقابل نماینده میزبان قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد.
پارمیدا قاسمی با برتری مقابل نمایندگان ترکمنستان و آذربایجان به یک چهارم نهایی صعود کرد. وی در این مرحله در تیر طلایی مقابل کمانداری از هند پیروز و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله مقابل حریفی از کشور میزبان در تیر طلایی شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز مقابل حریف هندی خود قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شد و چهارم شد.
ورزشی ** 2052** 1597

http://www.banounews.ir/fa/News/130704/بانوی-کماندار-ایرانی-به-فینال-رقابت-های-همبستگی-اسلامی-رسید
بستن   چاپ