آریا بانو
اکسسوری های قدیمی مو که در سال 2019 مد شده اند
چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 01:11:20
آریا بانو -
اکسسوری های قدیمی مو که در سال 2019 مد شده اند 4
k ١.٣
٠
منودلیار / تو را نمی دانم، اما بسیاری از ما مقدار زیادی از زمان صبحگاهی را صرف آماده شدن، لباس پوشیدن و مرتب کردن موهایمان می کنیم. خیلی وقت ها سشوار به دست می گیریم و گاهی نمی دانیم موهایمان را باز بگذاریم یا ببندیم! خوشبختانه سال 2019 در زمینه مو و زیبایی به فکر ما بوده و کارمان را ساده کرده است! چند اکسسوری و مدل مو قدیمی به سال 2019 آمده اند و به ما اجازه می دهند سریع تر و بی دغدغه تر آماده شویم و موهایمان را مرتب کنیم. این 4 اکسسوری مو برای انواع استایل ها مناسب و کاربردی هستند؛ اما استایل کژوال بیش از همه با این مدل ها همخوانی دارد.
هدبندها:
وقت آن است که به یکی از زیباترین و کاربردی ترین اکسسوری های مو اجازه خودنمایی بدهیم! هدبندها در سال 2019 فراگیر می شوند. مدل های جدید هدبند که به عنوان اکسسوری مو سال 2019 معرفی شده اند، انواع مختلفی دارند و از فرم های باریک و ساده تا مدل های گره دار و پیچ و تاب خورده را در بر می گیرند. اما در مورد سلیقه سال 2019 درباره هدبندها باید بگوییم: هرچه بزرگتر و جلوه گر تر، بهتر و زیباتر!
روبان ها و کش های گره خورده:
روبان های براق رنگی با گره های بزرگ بسیار خیره کننده هستند. انواع کش ها و روبان های حریر، ساتن و سایر پارچه های جلوه گر و شیک به عنوان اکسسوری مو سال 2019 به کار می روند و از مدل های قدیمی الهام گرفته شده اند. گره این روبان ها روی مو بزرگ و جلوه گر است و می توان با انتخاب رنگ های متفاوت آن ها، روی انواع رنگ مو مانور داد.
سنجاق سر های جلوه گر و بزرگ:
شاید ساده ترین راه برای مرتب کردن موها، استفاده از سنجاق و سفت کردن مو در گوشه های سر باشد. کلیپس ها و سنجاق سرهای جلوه گر، با انواع رنگ ها و تزئینات درخشان، مثل نگین و مروارید، اکسسوری مو سال 2019 هستند و به سادگی به موها مدل می دهند. با کمک این سنجاق ها، موها ساده اما مرتب به نظر می رسند و تضاد رنگ و طرح این کلیپس ها با سادگی موها، جلوه تازه ای به استایل روزمره می دهد.
روبان و پاپیون:
پاپیون فرمی زنانه و شیک دارد و در انواع استایل ها خوب به نظر می رسد. یک روبان پاپیونی رنگی یا ساده، با همراهی نگین ها و مروارید ها، به موهای جمع شده فرم تازه ای می دهد و سادگی آن ها را می پوشاند. فرقی نمی کند که از انواع پاپیون های آماده استفاده کنی یا روبانی که موهایت را با آن بسته ای را پشت سرت پاپیون کنی! برق و جلوه یک روبان حریر، ساتن یا مخمل، همان چیزی است که تو به آن نیاز داری.

http://www.banounews.ir/fa/News/131343/اکسسوری-های-قدیمی-مو-که-در-سال-2019-مد-شده-اند
بستن   چاپ