آریا بانو
بانوان محجبه معادلات غرب درباره محدوديت زنان ايراني در ورزش را برهم زدند
يکشنبه 13 مهر 1393 - 2:59:34 PM
فارس
fiogf49gjkf0d
جامعه زنان با انتشار بيانيه‌اي از بانوان ورزشکاري که با حجاب و متانت و وقار در ميدان‌هاي بين المللي ورزشي حاضر شدند تقدير کرد.

در اين بيانيه آمده است:

همه بايد قلباً، قدردان زنان ورزشکاري باشند که با حجاب و متانت و وقار در ميدان‌هاي بين المللي ورزشي حاضر مي‌شوند.

«مقام معظم رهبري»

بار ديگر بانوان محجبه ايراني با حضور پر صلابت خود در ميادين ورزشي مدال افتخاري براي ملت ايران و انقلاب اسلامي که توانسته است در دامن خود دختراني با چنين عزت و شکوه انساني پرورش دهد به ارمغان آوردند.

بانوان ايران اسلامي که با حجابتان در بازي‌هاي آسيايي اينچئون کره‌جنوبي شگفتي آفريده‌ايد؛ امروز حضور افتخار آميز و شجاعانه شما در عرصه بين المللي به همگان ثابت کرد که برخلاف تبليغات گسترده شيطان بزرگ و هم دستانش؛ نه تنها زن ايراني در حصر حجاب نيست بلکه حجاب چنان مصونيتي براي وي آورده است که در هرجاي عالم مي‌تواند حضور داشته باشد.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است:

شما توانستيد تمامي معادلات غرب مبني بر محدوديت زنان ايراني در امر ورزش را برهم زنيد و به جهانيان ثابت کنيد که مي‌توان زن بود و با توانايي علمي، ورزشي، هنري، فکري و عقيدتي خود در عالم تاثير داشت.

شما عزيزان با حجاب زيباي خود که سرمايه ملي،مذهبي ماست شکوه و عزت زن مسلمان را به عالم نشان داديد و مايه اميد و دلگرمي همه زنان عفيف در سراسر گيتي به ويژه زنان مسلمان شديد.

ما زنان ايران اسلامي ضمن قدرداني از تلاش شما بر خود لازم مي‌دانيم عفتتان را ارج و عصمتتان را ارزش نهيم و به پاس نجابتتان بر خود بباليم و در برابر دشمنان تمام قد بايستيم و فرياد بزنيم حجاب براي زنان ايران زمين محدوديت نيست بلکه مصونيت است.


http://www.banounews.ir/fa/News/1316/بانوان-محجبه-معادلات-غرب-درباره-محدوديت-زنان-ايراني-در-ورزش-را-برهم-زدند
بستن   چاپ