آریا بانو
چند ایده خلاقانه که می توانید با بطری های پلاستیکی بسازید
چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 23:33:59
آریا بانو -
چند ایده خلاقانه که می توانید با بطری های پلاستیکی بسازید
k ١
١٤
چاره‌ چی / اگر شما هم به کارهای دستی علاقه دارید و دوست دارید هنرهای دست خودتان را در منزل استفاده کنید؛ با کمی سلیقه می توانید به جای دور ریختن بطری های پلاستیکی، با چند ایده دکور بازیافتی هنرتان را به رخ همگان بکشید..
جاروزنامه ای بسازید
بطری های ‍پلاستیکی جاروزنامه ای های محشری هستند. فقط کافی است آنها را تا جایی که دوست دارید برش بزنید و همه شان را روی یک ردیف بچسبانید. تعداد بطری ها و تنوع رنگ شان هم دست خودتان است.
جای لوازم آرایش بسازید
می توانید از بطری پلاستیکی به عنوان شانه، برس، لوازم آرایش یا هرچیز دیگری استفاده کنید. به اندازه ای که دلتان می خواهد، بطری را ببرید. تکه های اضافی و زبر را اتو بکشید و با خیال راحت لوازم آرایش تان را داخل آنها نگه دارید.
در بطری پلاستیکی سبزی بکارید
می توانید از بطری های پلاستیکی به عنوان گلدان استفاده کنید یا در آنها سبزی بکارید. عمر این گلدان ها خیلی هم زیاد نیست چون ممکن است ظاهرشان همیشه جالب نباشد. جایشان هم کم است. در نتیجه چیزهایی در آنها بکارید که عمر کمی داشته باشند. پیشنهاد ما کاشت سبزی های خانگی است که سریع هم برداشت می شود.
لوستر پلاستیکی بسازید
ساختن لوستر پلاستیکی هم آنطور که به نظر می رسد دشوار نیست. دو طرف بطری را ببرید. تکه ی باقیمانده را از وسط چند برش بزنید و با چسب آنها را طوری به هم بچسبانید که شبیه به گل شوند. ایده های دیگری هم هست. هرکدام که بیشتر می پسندید را امتحان کنید. برای زیباتر شدن ظاهر کارتان هم می توانید رنگ را روی بطری ها اسپری کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/131816/چند-ایده-خلاقانه-که-می-توانید-با-بطری-های-پلاستیکی-بسازید
بستن   چاپ