آریا بانو
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان: گلزن نداریم
شنبه 11 اسفند 1397 - 15:08:37
آریا بانو - تهران - سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، گفت: در مصاف با تیم بلاروس فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم که به دلیل نداشتن یک مهاجم تمام کننده، موفق نبودیم.

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ تیم ملی فوتبال بانوان ایران که خود را برای حضور در مرحله دوم مقدماتی المپیک 2020 ژاپن آماده می کند، از ساعت 11 در ورزشگاه آرارات تهران در مصافی دوستانه برابر بانوان ملی پوش بلاروس صف آرایی کرد و با یک گل شکست را پذیرفت.
«مریم آزمون» پس از این دیدار در جمع خبرنگاران، گفت: در این دیدار نظم دفاعی و عملکرد سایر بازیکنان به خوبی رصد شد و بازیکنان ایران با تعویض منطقه بازی دوندگی خوبی ارائه دادند. در سوی مقابل، بازیکنان تیم بلاروس از قدرت بدنی خوبی برخوردار بودند و از طرفی فکر می کنم خطایی که داوراعلام کرد درست نبود تا از همین ضربه ایستگاهی آنها به گل برسند.
وی گفت: در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و در حملات پرتعداد بودیم، ولی به گل نرسیدیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران افزود: تیم ما هنوز مشکل بدنسازی دارد و قطعا با کمک و مشاورهای حسین عبدی و حسن حبیبی روز به روز بهتر می شویم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان ایران در خصوص حضور تماشاگران زن در این دیداراظهار داشت: فوتبال با حضور تماشاگر معنا دارد و واقعا از تشویق های همین تعداد اندک هوادار نیز به وجد آمده بودیم. امیداورم با پیشرفت بیشتر تیم فوتبال بانوان ایران، روزی مسابقات ما در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
همچنین سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس در جمع خبرنگاران گفت: کیفیت پایین زمین مسابقه سبب شد شرایط کار کمی سخت شود، اما از عملکرد بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم.
وی گفت: تیم ایران نیز بازیکنان مستعدی دارد و مقابل ما خوب بازی کرد. البته پیش از این بازی آنها را مقابل ازبکستان دیده بودیم.
تیم بانوان بلاروس که برای مسابقات اروپا آماده می‌شود، بعد از بازی با ایران، با اوکراین، لیتوانی و استونی بازی دوستانه انجام می‌دهد.
دومین دیدار دوستانه تیم های ملی بانوان ایران و بلاروس روز چهارشنبه 14 اسفندماه برگزار می شود.
مرحله دوم مقدماتی المپیک 2020 با حضور12 تیم روزهای 12 تا 20 فروردین ماه سال 98 برگزار می شود تا 4 تیم راه یافته به مرحله نهایی به مصاف تیم های چین، کره شمالی، کره جنوبی و تایلند بروند.
در خاتمه این رقابت ها، 2 تیم سهمیه حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را کسب می کنند.
ورزشی**9029**3783**

http://www.banounews.ir/fa/News/132973/سرمربی-تیم-ملی-فوتبال-بانوان--گلزن-نداریم
بستن   چاپ