آریا بانو
شکست تیم ملی فوتبال بانوان ایران مقابل بلاروس
شنبه 11 اسفند 1397 - 15:08:38
آریا بانو - تهران - تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دیداری دوستانه مقابل بلاروس با یک گل شکست را پذیرفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ تیم ملی فوتبال بانوان ایران که خود را برای حضور در مرحله دوم مقدماتی المپیک 2020 ژاپن آماده می کند، از ساعت 11 در ورزشگاه آرارات تهران در مصافی دوستانه برابر بانوان ملی پوش بلاروس صف آرایی کرد.
نیمه نخست این دیدار در حالی با برتری یک بر صفر بلاروس خاتمه یافت که حریف به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان خود بازی را 10 نفره دنبال می کرد، ولی از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.
در نیمه دوم نیز شاگردان «مریم آزمون» سرمربی تیم ایران هرچند عملکرد بهتری ارائه دادند، اما برای باز کردن دروازه حریف موفق نبودند تا در نهایت تن به شکست دهند.
«لیلا صوفی‌زاده» نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال به همراه حدود 100 هوادار زن که بیشتر از خانواده‌های بازیکنان بودند در وزرشگاه آرارات حضور داشتند.
زهرا خواجوی، امینه برازجانی، فاطمه سهرابی، ملیکا متولی، بهناز طاهرخانی، سمانه چهکندی، زهرا سربالی، زهرا قنبری، سارا قمی، الهام فرهمند و هاجر دباغی در این دیدار به میدان رفتند.
دومین دیدار دوستانه این دو تیم روز چهارشنبه 14 اسفندماه برگزار می شود.
مرحله دوم مقدماتی المپیک 2020 با حضور12 تیم طی روزهای 12 تا 20 فروردین ماه سال آینده برگزار شود تا 4 تیم راه یافته به مرحله نهایی به مصاف تیم های چین، کره شمالی، کره جنوبی و تایلند بروند.
در خاتمه این رقابت ها، 2 تیم سهمیه حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را کسب می کنند.
*گروه‌بندی مسابقات مقدماتی:
گروه A: میانمار (میزبان)، هند، اندونزی، نپال
گروه B: ویتنام، اردن، هنگ‌کنگ و ازبکستان (میزبان)
گروه C: چین تایپه، ایران، فیلیپین و فلسطین (میزبان قطر)
ورزشی**9029**3783**

http://www.banounews.ir/fa/News/132974/شکست-تیم-ملی-فوتبال-بانوان-ایران-مقابل-بلاروس
بستن   چاپ