آریا بانو
الهام هاشمی مدیر فنی تیم ملی تفنگ شد
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 22:21:01
آریا بانو - تهران - علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی امروز(چهارشنبه) الهام هاشمی سرمربی سابق تیم ملی سنگاپور را به عنوان مدیر فنی تیم ملی تفنگ و سرمربی تفنگ زنان معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، علی دادگر امروز در نشستی در فدراسیون تیراندازی که با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، ناصر رسولی رییس سازمان تیم های ملی و کادر فنی تیم ملی تفنگ برگزار شد، گفت: هاشمی یکی از قهرمانان و مربیان با سابقه کشور است و به همین دلیل به منظور استفاده از تجربیان این مربی مجرب وی از امروز به عنوان سرمربی تفنگ زنان و مدیر فنی تیم ملی تفنگ با فدراسیون همکاری خواهد کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به در پیش داشتن بازی های المپیک و بهتر شدن روند آماده سازی تیم برای کسب سهمیه المپیک در رویدادهای سال جاری، بدنبال تقویت کادر فنی تیم ملی بودیم و امیدواریم با تقویت کادر فنی و استفاده ازپتانسیل های موجود، شاهد اهتزاز پرچم ایران در عرصه های بین المللی باشیم.
وی ادامه داد: از این پس هدایت بخش تفنگ مردان به عهده ابراهیم اینانلو است که محمد زائر رضایی وی را یاری خواهد کرد و تمرینات تیم ملی تفنگ زنان نیز با همکاری و همراهی الهام هاشمی و مریم طالبی به عنوان سرمربی و مربی پیگیری خواهد شد.
رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: هدف ما کسب سهمیه المپیک است و اگرچه زمان کمی برای آماده سازی تیراندازان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه داریم اما با تلاش و بهره مندی از امکانات موجود می توانیم به قله های موفقیت دست یابیم .
وی در مورد فشار تحریم ها که ورزش تیراندازی را نیز با چالش هایی مواجه ساخته است، گفت: تحریم‌ها و مشکلات مالی وجود دارد ولی با همدلی و صمیمیت و تلاش مضاعف می توان با قدرت به اهداف خود برسیم.
الهام هاشمی مدیر فنی تیم های ملی تفنگ نیز با ابراز خوشحالی از حضور دوباره اش در تیم ملی گفت: امیدوارم با استفاده از تجربیات چند سال گذشته و استفاده از ظرفیت های موجود بهترین نتایج را بدست آوریم.
تیم ملی تفنگ زنان و مردان ایران به تازگی در نخستین مرحله جام جهانی و انتخابی المپیک در هند شرکت کرد و بدون کسب هیچ مدال یا سهمیه ای به ایران بازگشت.
تیراندازان رشته تفنگ و تپانچه برای کسب سهمیه سه مرحله دیگر جام جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد.
ایران در المپیک 2012 لندن با سه سهمیه و در سال 2016 با پنج سهیمه در بازی های المپیک شرکت کرد ولی هیچ مدالی بدست نیاورد.
ورزشی **1828**9129

http://www.banounews.ir/fa/News/134770/الهام-هاشمی-مدیر-فنی-تیم-ملی-تفنگ-شد
بستن   چاپ