آریا بانو
مربی تیم فوتسال بانوان: تیم ملی به سمت جوانگرایی می رود
جمعه 17 اسفند 1397 - 18:02:06
آریا بانو - تهران- مربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از کسب اولین پیروزی برابر روسیه در دیداری دوستانه گفت: در بازی های دوستانه بازیکنان جوان وارد تیم ملی می شوند تا تجربه کسب کنند و دیده شوند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال بانوان روسیه که برای برگزاری دو بازی دوستانه با ایران در تهران به سر می‌برد، از ساعت 15 امروز (جمعه) و در اولین دیدار برابر تیم ایران به میدان رفت و با نتیجه سه بر 2 مغلوب شد.
زیور بابایی، مربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از این برد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما تمرین زیادی برای این دیدارها نداشتیم اما بازیکنان تیم واقعا با جان و دل مبارزه کردند و واقعا باید بگویم که به آنها افتخار می کنم. امیدوارم فردا هم بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم.
وی با بیان این مطلب که خدا را برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی شکر می کنم، گفت: این افتخار بزرگی است و من هر آنچه از دستم بربیاید را برای تیم ملی انجام می دهم.
مربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره غیبت برخی بازیکنان در ترکیب تیم ملی تصریح کرد: فرزانه توسلی و سارا شیربیگی از جمله بازیکنان غایب ما بودند. یکسری درگیری هایی داشتند و امیدوارم که موفق باشند. به هر حال این بازیکنان برای تیم ملی زحمت کشیده اند و تیم ملی نیز هرچه قدر که جلو می رود باید در مسیر جوان گرایی قدم بردارد. ما هم جوان تر ها را دعوت می کنیم که کنار با تجربه ها رشد کنند.
بابایی افزود: در بازی‌های دوستانه قانون این است که جوانان پشت در مانده را به تیم ملی دعوت کنیم تا بتوانند تجربه خوب کسب کنند و دیده شوند. امیدوارم که این بازیکنان بتوانند در بازی های رسمی نیز در کنار تیم باشند.
دیدار دوستانه بعدی دو تیم ساعت 15 فردا (شنبه هجدهم اسفندماه) برگزار می شود.
ورزشی**ع-ح**9129

http://www.banounews.ir/fa/News/135360/مربی-تیم-فوتسال-بانوان--تیم-ملی-به-سمت-جوانگرایی-می-رود
بستن   چاپ