آریا بانو
بیارجمندی عضو کمیته توسعه کنفدراسیون راگبی آسیا شد
جمعه 17 اسفند 1397 - 18:02:08
آریا بانو - تهران- مربی تیم های ملی پایه راگبی ایران به عضویت کمیته توسعه کنفدراسیون آسیا درآمد.

«ناهید بیارجمندی» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص، اظهار داشت: در انتخابات اخیر که در شهر بانکوک تایلند برگزار شد، به عنوان یکی از اعضای هشت نفره این کمیته انتخاب شدم.
عضو کمیته توسعه کنفدراسیون راگبی آسیا، بیان کرد: از وظایف اصلی این کنفدراسیون اهمیت به پیشرفت راگبی و فعال کردن این رشته در کشورهای مختلف است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به تحقق بخشیدن اهداف این کمیته به عنوان نماینده بانوان راگبی آسیا اشاره کرد تا بتواند ورزشکاران بیشتری را وارد این عرصه کند.
بیارجمندی ادامه داد: تصمیم گیری های کمیته توسعه کنفدراسیون آسیا در جلسه های سالیانه در پیشرفت راگبی ایران تاثیرگذار است. همچنین فعالیت اعضای تیم ملی راگبی بانوان در 2 سال اخیر افزایش یافته و این امر سبب می شود تا کنفدراسیون راگبی آسیا به ایران توجه بیشتری داشته باشد.
وی درخصوص حضور تیم ملی راگبی بانوان در مسابقات غرب آسیا در قطر، توضیح داد: با وجود تمامی کاستی ها و مشکلات فراوان، برای نخستین بار در مسابقات غرب آسیا حضور می یابیم و به مصاف حریفان قدرتمند خواهیم رفت.
بیارجمندی ادامه داد: تمام تلاشمان را برای مدال آوری به کار می بندیم و چنانچه به مقامی نرسدیم نیز، این مسابقات را به چشم یک تجربه بین المللی می بینیم.
عضو کمیته توسعه کنفدراسیون راگبی آسیا با اشاره به آمادگی مناسب تیم ملی راگبی بانوان ایران، گفت: اکنون اردوی تیم ملی در برقرار است و مرحله سوم تمرینات نیز در تعطیلات عید نوروز برپا خواهد شد.
آزاده صیدی، شیدا داداشی، نگین ذاکری، صبا حیاتی، مهدیه دهقان، عاطفه لکی، هانیه علینژاد، شیدا اسکندری، شقایق زینعلی، زهرا راستگو مقدم، زهرا ایما حسینی، اسما سنجری، شقایق جاذبی، نیلوفر هروی، اسما فخری و سودابه سحابی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
مسابقات راگبی غرب آسیا از 14 فروردین ماه سال آینده در دوحه قطر برگزار می شود.
ورزشی**9128**3783**

http://www.banounews.ir/fa/News/135365/بیارجمندی-عضو-کمیته-توسعه-کنفدراسیون-راگبی-آسیا-شد
بستن   چاپ