آریا بانو
عیدانه/ ترفندهای گردگیری نقاط سخت خانه
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 21:13:14
آریا بانو -
عیدانه/ ترفندهای گردگیری نقاط سخت خانه
٣٥٥
٠
خراسان / مهم ترین مرحله گردگیری خانه این است که بدانید از کدام وسیله ها استفاده کنید و از کدام ابزار استفاده نکنید. برای مثال وسایلی مانند پرهای گردگیری، به هیچ وجه کمک رسان نیستند. این وسیله به سادگی گرد و غبار را از یک سطح به سطح دیگر پخش و منتقل می کند. چیدانه با این مقدمه می نویسد: به جای این کار می توان با استفاده از دستمال مرطوب و دستمال نانو، این گرد و غبار را به راحتی پاک کرد.
تمیز کردن دیوار: برای این که بخواهید دیوار را از سقف تا سطح زمین تمیز کنید، جاروبرقی که دسته و سری های مختلف داشته باشد، بهترین ابزار خواهد بود. این کار را از بالا به پایین انجام دهید تا بیشترین غبار را با کمترین کثیف کاری پاک کنید.
پاک کردن قرنیز: لکه های چرک را می توانید با دستمال خیس پاک کنید. به آرامی آب دستمال را با آب یا محلول شوینده چندکاره اسپری کنید و آن را روی قرنیز بکشید تا لکه ها را در یک چشم به هم زدن از بین ببرید.
گردگیری بوفه: برای این که گرد و غبار را از گوشه ها و کنده کاری های ظریف چوب کار شده بوفه پاک کنید، از برس تمیز ریمل چشم یا دیگر برس های آرایشی استفاده کنید. سپس آن ها را با دستمال نانو تمیز کنید.
تمیز کردن عروسک ها: عروسک های پارچه ای و خرسی را درون یک کیسه پلاستیکی بزرگ قرار دهید و درون آن یک پیمانه جوش شیرین بریزید. کیسه را محکم ببندید. سپس اسباب بازی ها را از درون کیسه بیرون آورید و خوب تکان دهید. جوش شیرین و الکتریسیته ساکن، گرد و غبار را از درون این وسایل بیرون می کشد. بعد از این که هر اسباب بازی را تکان دادید، با ضربه جوش شیرین ها را جدا و با برس جاروبرقی، باقی پودر این ماده را از روی عروسک ها جدا کنید.
پاک کردن پشت لوازم خانگی آشپزخانه: این لوازم خانگی را جلو بکشید و آن ها را از پریز جدا کنید. با استفاده از یک تی دسته بلند و مرطوب، گرد و غبار را از پشت این وسایل پاک کنید. سپس زمین و دیوار را نیز با آب داغ و صابون تمیز کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/136236/عیدانه--ترفندهای-گردگیری-نقاط-سخت-خانه
بستن   چاپ