آریا بانو
توصیه‌های مهم حاج آقا مجتبی تهرانی در مورد ماه پر خیر و برکت «رجب»
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 14:12:02
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٩٢
٠
باشگاه خبرنگاران / سه ماه رجب، شعبان و رمضان در میان ماه‌های قمری دارای امتیازات و فضائل ویژه‌ای هستند که ائمه اطهار(س) درباره اعمال مهم این ماه بسیار سفارش کرده‌اند. اما ماه رجب از زمان‌های گذشته و قبل از اسلام نیز به طور ویژه مورد احترام مردم بوده است و فضیلت‌های بی شماری برای آن برشمرده شده به طوری که «شهر الله» نام گرفته است.
پیامبر گرامى اسلام(ص) در بیان عظمت و اهمیت ماه رجب مى‌فرمایند: "خداى متعال، در آسمان هفتم، فرشته‌اى به نام «داعى» قرار داده است. هرگاه ماه رجب فرا رسد، آن فرشته دعوت کننده، هرشب تا به صبح گوید: خوشا به حال کسانى که به ذکر الهى مشغولند; خوشا به حال کسانى که با میل و رغبت تمام، رو به سوى درگاه خدا آرند. و خداوند مى فرماید: من همنشین کسى هستم که با من همنشین باشد، و مطیع کسى هستم که فرمان مرا ببرد و آمرزنده‌ام کسى را که از من طلب آمرزش کند. ماه رجب ماه من، بنده هم بنده من، و رحمت هم از آن من است; هرکس مرا در این ماه بخواند، پاسخ مثبت دهم; و هرکس از من چیزى بخواهد، به او عطا کنم; و هرکس از من هدایت جوید، هدایتش کنم."
به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رجب، ویدئویی از سخنرانی مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی درباره فضیلت ماه رجب و اعمال آن منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/136566/توصیه‌های-مهم-حاج-آقا-مجتبی-تهرانی-در-مورد-ماه-پر-خیر-و-برکت-«رجب»
بستن   چاپ