آریا بانو
دختری که سیاه ترین پوست دنیا را دارد!
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 01:15:20
آریا بانو -
دختری که سیاه ترین پوست دنیا را دارد! 2
k ١٠
٢٢
کوکا / خوودیا دیوپ (به انگلیسی : khoudia diop) که به عنوان دختر شب و سیاه پوست ترین دختر جهان شناخته می شود در 31 دسامبر 1996 در سنگال متولد شد.
وقتی که خوودیا 3 ساله بود، مادرش آن ها را ترک کرده و به آمریکا رفت. او با عمه اش زندگی می کرد.
یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.
قد او 177 سانتیمتر وزنش 58 کیلوگرم است.
خوودیا در دوران کودکی به دلیل پوست بسیار تیره ای که داشت همیشه مورد آزار و اذیت قرار می گرفت اما پس از اینکه در سن 15 سالگی به پاریس مهاجرت کرد، پیشنهاد های متعددی برای کار در حرفه مدلینگ دریافت کرد.
در سال 2016 به نیویورک رفت تا وارد دانشگاه شود، در آنجا به پروژه دختران رنگین پوست پیوست و همین باعث معروف شدن و محبوب شدنش در اینستاگرام شد.او حدود 550 هزار فالوئر و طرفدار در اینستاگرام دارد.
او در سال 2017 به عنوان مدل تبلیغاتی یک برند لوازم آرایش فرانسوی انتخاب شد.
به خودش لقب الهه سیاه داده و در حال حاضر به عنوان مدل و بازیگر مشغول به فعالیت می باشد. خوودیا دیوپ از مردم می خواهد که تفاوت های خود را قبول کرده و از آن به عنوان سکوی موفقیت خود استفاده کنند.
در مصاحبه ای اعلام کرده که به دلیل رنگ تیره ی پوستش مجبور بوده که از کرم های سفید کننده استفاده کند تا او را مسخره نکنند. سازمان بهداشت جهانی تخمین می زند که یک چهارم زنان در کشور های آفرقایی مانند سنگال برای روشن تر شد رنگ پوست خود از محصولات سفیده کننده و روشن کننده پوست استفاده می کنند.
در سال 2018 شایعاتی درباره رابطه او با شاون راس مدل و خواننده منتشر شد اما هیچ کدام از آن ها در این باره صحبت نکرده اند.
در حال حاضر در نیویورک زندگی می کند.
اولین حساب کاربری اش را با نام باربی سیاه ساخته است.
رنگ مو ها و چشمان او سیاه می باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/137139/دختری-که-سیاه-ترین-پوست-دنیا-را-دارد!
بستن   چاپ