آریا بانو
روزهای گرم و پرهیاهوی موسیقی ایران؛ کنسرت کجا برویم؟
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 06:57:55
آریا بانو -
به‌ روال همه‌سال، امسال هم در روزهای منتهی به نوروز استیج‌های نوروزی داغ‌ داغ ‌‌داغی را انتظار می‌شود کشید. استیج‌هایی که علاوه بر کشورهای همسایه- که البته بیشتر استیج‌هایش در اختیار خوانندگان آن‌ور آبی است- در بیشتر شهرهای کشور منتظر اهالی کنسرت و استیج هستند؛ به‌خصوص در مناطق و شهرهایی چون رامسر، بندرانزلی، چابهار، بندرعباس، جزیره کیش و قشم که به ‌سیاق نوروزهای سابق میزبان علاقه‌مندان و هواداران خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ خواهند بود. کنسرت‌هایی که آغازگرش حمید هیراد است که امروز بعدازظهر در کیش روی استیج خواهد رفت.
داغ‌های پیش از عید
البته تمام کنسرت‌های مهم پیش‌رو مربوط به تعطیلات ‌سال نو نیستند؛ و برخی نیز در روزهای منتهی به ‌سال نو، یعنی در این ١٠روزی که تا ‌سال تحویل باقی مانده، روی استیج رفته و کنسرت‌های داغی برای هواداران‌شان اجرا خواهند کرد. خواننده‌هایی چون شهرام ناظری، بهنام بانی، محسن شریفیان.
شهرام ناظری
جهانی‌ترین و سرشناس‌ترین خواننده حال حاضر این مرزوبوم- در روزهای غیبت استاد شجریان- شهرام ناظری است که فردا در برج میلاد ترانه‌های آلبوم جدید خود را به‌ نام «آرش کمانگیر» اجرا خواهد کرد. بلیت‌های این کنسرت که 45 تا 160‌هزار تومان قیمت دارند؛ مدت‌هاست پیش‌فروش شده و حالا هوادارانی که نتوانسته‌اند بلیت‌های این کنسرت را تهیه کنند، منتظر کنسرت‌های دیگر شوالیه آواز ایران هستند.
بهنام بانی
شاید بتوان بهنام بانی را محبوب‌ترین خواننده امروز ایران لقب داد؛ که کنسرت‌هایش تمام سولداوت می‌شوند. این خواننده نیز در روزهای قبل از عید چندین کنسرت خواهد داشت. ازجمله امروز، فردا و پس‌فردا در سالن میلاد نمایشگاه. طرفداران بانی البته برای حضور در کنسرت‌های 20، 21 و 22 اسفند بین 65 تا 165‌هزار تومان پرداخته‌اند. بهنام بانی البته روز نهم فروردین‌ماه نیز در همان سالن برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. هواداران جنوبی بهنام بانی هم البته می‌توانند خواننده محبوب‌شان را در روزهای ١٢ و ١٣ فروردین در تالار شهر کیش روی استیج ببینند.
بابک جهانبخش
بابک جهانبخش خواننده پاپ دیگری است که 23 اسفندماه در برج میلاد تهران اجرا خواهد کرد. بلیت‌های این کنسرت نیز 45 تا 160‌هزار تومان قیمت دارند.
محسن شریفیان
گروه موسیقی بوشهری لیان به سرپرستی محسن شریفیان در روزهای 24 و 25 میهمان تالار وحدت تهران هستند؛ در کنسرتی با بلیت‌های 50 تا 150‌هزار تومانی.
محسن یگانه
محسن یگانه یک‌زمانی با فاصله محبوب‌ترین خواننده ایران بود. این خواننده اگرچه امروز این عنوان را به بهنام بانی واگذاشته، اما هنوز هم جزو محبوب‌ترین‌هاست و همچنان کنسرت‌های پرشمارش بلااستثنا سولداوت می‌شوند. این خواننده در روزهای منتهی به عید یک‌بار دیگر با سولداوت‌شدن سه کنسرتی که قرار است در برج میلاد برگزار شوند، محبوبیتش را اثبات کرد. محسن یگانه در روزهای ٢٦، ٢٧ و ٢٨ اسفند روی استیج خواهد رفت تا دیداری دوباره با هوادارانش داشته باشد.
مازیار فلاحی
کنسرت روز هشتم فروردین این رمانتیک‌خوان محبوب در برج میلاد نزدیک‌ترین حضور مازیار فلاحی بر استیج خواهد بود.
محسن ابراهیم‌زاده
محسن ابراهیم‌زاده نیز در روز بیست‌وپنجم در برج میلاد روی استیج خواهد آمد تا جدیدترین ترانه‌هایش را برای علاقه‌مندان اغلب نوجوانش اجرا کند. بلیت‌های این کنسرت البته سولداوت نشده و هواداران محسن‌خان ابراهیم‌زاده هنوز می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از مراکز فروش بلیت خریداری کنند. فردا بیست‌ویکم اسفند نیز این خواننده در میان‌دورود مازندران کنسرتش را اجرا خواهد کرد. ابراهیم‌زاده در روز چهارم فروردین‌ماه نیز روی صحنه برج میلاد اجرا خواهد داشت. بیست‌وهشتم اسفندماه نیز اهالی کیش و مسافران این شهر و بیست‌ونهم این ماه نیز بندرعباسی‌ها می‌توانند شاهد اجرای صحنه‌ای محسن ابراهیم‌زاده باشند.
فریدون آسرایی
این خواننده قدیمی در روز ٥ فروردین روی استیج برج میلاد خواهد رفت تا جدیدترین اعلام حضورش را در‌ سال آتی رقم زده باشد. بلیت‌های این کنسرت نیز هنوز سولداوت نشده و هواداران می‌توانند از طریق سایت‌های فروش بلیت خریداری کنند.
هوروش بند
این گروه که به ‌تازگی به جرگه گروه‌های پرهوادار درآمده؛ امروز در سینما بهمن سنندج روی صحنه خواهد رفت. هوروش بند در روز بیست‌وهفتم اسفندماه نیز در سالن میلاد نمایشگاه اجرای صحنه‌ای خواهد داشت که بلیت‌هایش هم سولداوت شده است.
و...
محمد علیزاده بیست‌وچهارم اسفند در تالار آوینی بندرعباس روی استیج خواهد رفت. فرزاد فرزین نیز بیست‌وسه اسفند در قزوین؛ و بیست‌وششم اسفندماه در سمنان اجرای صحنه‌ای خواهد داشت. کنسرت- البته- سولداوت شده امروز امید حاجیلی در اصفهان نیز از دیگر کنسرت‌هایی است که به بهانه نزدیکی به تعطیلات نوروز بازار گرمی دارند.
روزنامه شهروند

http://www.banounews.ir/fa/News/137259/روزهای-گرم-و-پرهیاهوی-موسیقی-ایران؛-کنسرت-کجا-برویم؟
بستن   چاپ