آریا بانو
جادوی موسیقی سرخپوستی
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 20:47:03
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

١٩٣
٠
کارناوال / شاید از نظر خیلی ها سفر فقط دیدن جاذبه ها و زیبایی های یک کشور باشد و تمام گشت و گذارها به دیدن چند اثر تاریخی، مدرن یا طبیعی ختم شود اما مسافرت جنبه های دیگری نیز دارد. جلوه های فرهنگی مردم و اقوام مختلف نیز از جمله جاذبه های منحصر به فردی هستند که در سفرها می توانیم به سراغ شان برویم. امروز گشتی ویژه برای تان در نظر گرفته است و می خواهد شما را به لمس گوشه ای از فرهنگ سرخپوستی مهمان کند. اگر شما هم به فرهنگ این مردم علاقه مندید و دوست دارید نظاره گر جلوه هایی از آن باشید، با ما به دنیای آنها قدم بگذارید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.
در سفر امروز به شنیدن موسیقی سرخپوستان مشغول می شویم و به دنیایی متفاوت قدم می گذاریم؛ جهانی پر از نشانه ها و نمادها که هر یک حرف های زیادی برای گفتن دارند و قصه ای را روایت می کنند. با لئو روهاس (Leo Rojas) همراه می شویم که یک موزیسین اکوادوری است و تا به حال قطعات بسیار زیبایی را ساخته و اجرا کرده است. او به صورت تخصصی ساز موسیقار را می نوازد؛ سازی متشکل از لوله‌های صوتی که به ترتیب اندازه در کنار هم قرار دارند و نوای خوشی را تولید می کنند.
در این ویدیو این موزیسین را می بینیم که به قلب طبیعت می زند و مشغول نواختن می شود. به همراه شنیدن موسیقی او شاهد حرکات سنتی در کنار آتش خواهیم بود و لذت سفرمان دو چندان می شود. او ما را با خود به دنیایی دیگر می برد و گوشه ای از آداب و فرهنگ مردم را نشان مان می دهد.
با ما همراه باشید و به تماشای این ویدیوی جذاب بنشینید تا بیشتر و بیشتر با یکی از فرهنگ های این کره خاکی آشنا شوید...

http://www.banounews.ir/fa/News/137521/جادوی-موسیقی-سرخپوستی
بستن   چاپ