آریا بانو
گلزار دچار توهم شده است!/ انتقاد تند مجری تلویزیون از جشنواره جام جم
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 17:01:26
آریا بانو -
محمد نظری، مجری تلویزیون به اظهارات محمدرضا گلزار در اختتامیه جشنواره جام جم واکنش تندی نشان داد و گفت: «محمدرضا گلزار دچار توهم شده است.»
به گزارش برنا،محمد نظری مجری تلویزیون درباره اتفاقات رخ داده در مراسم اختتامیه جشنواره «جام جم» و اظهارات محمدرضا گلزار گفت: «سینما قبل از محمدرضا گلزار وجود داشته و پس از او نیز وجود خواهد داشت، تلویزیون نیز همینطور است، قبل از گلزار تلویزیون بود و با نبود او نابود نخواهد شد.»
نظری درباره منظور گلزار از آن صحبت‌ها گفت: «من فکر می‌کنم منظور محمدرضا گلزار از چیزی که گفته آن چیز که به نظر می‌رسد نبوده و جملاتش را اشتباه بیان کرده و اگر واقعاً منظورش این است که با آمدن او به تلویزیون مخاطبان این رسانه بیشتر شده باید بگویم که سخت در اشتباه است و این برای او توهمی بیش نیست.»
وی در مورد کاهش مخاطبان تلوزیون گفت: «قبول دارم که مخاطبان تلویزیون کاهش یافته و تلویزیون در تلاش برای جذب مخاطب است اما سازندگان «برنده باش» باید بدانند تلویزیون مثل سینما یک بنگاه معاملاتی اقتصادی نیست و اگر با این نگاه ادامه دهند بیش از هر چیز به تلویزیون لطمه وارد می‌کنند. در تلویزیون افرادی در گذشته بودند که همگی خود را خادمان مردم می‌دانستند.»
این مجری تصریح کرد: «متأسفانه با وجود اینکه هنوز در تلویزیون افراد بی‌ادعایی حضور دارند و خود را خادم مردم می‌دانند به هیچ‌وجه دیده نشدند و در حاشیه جشنواره جام جم قرار گرفتند. در مراسم اختتامیه جشنواره جام‌ جام، تلویزیون فقط «برنده باش» و چند برنامه دیگر بود.»
نظری در ادامه اظهار داشت: «جشنواره جام جام برنامه و سیاست مشخص و درستی ندارد. وقتی در یک جشنواره برنامه طنز، اجتماعی، انتقادی، مسابقه، ورزشی و... در کنار هم قرار گرفته و در یک گروه داوری می‌شوند مطمئناً نمی‌توان یک جشنواره استاندارد را انتظار داشت. باید میزان رأی مردم نیز اعلام شود و مشخص شود که یک برنامه چقدر رأی آورده و جشنواره جام جم با این حواشی زیاد، نیاز به این شفاف‌سازی دارد.»
وی در پایان تأکید کرد:«اگر مسئولان جشنواره جام جم برای مردم احترام قائل هستند باید برای مردم شفاف‌سازی کنند که برنامه‌ها چقدر رأی آورده‌اند. باز هم تأکید می‌کنم که من فکر می‌کنم گلزار منظور دیگری داشت و اشتباه بیان کرد ولی اگر اینگونه نبوده او واقعاً دچار توهم شده است.»


http://www.banounews.ir/fa/News/137839/گلزار-دچار-توهم-شده-است!--انتقاد-تند-مجری-تلویزیون-از-جشنواره-جام-جم
بستن   چاپ