آریا بانو
شکار یوفوی نامرئی با دوربین اینفرارد در آسمان انگلیس!
شنبه 25 اسفند 1397 - 11:47:44
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٣١٠
٠
باشگاه خبرنگاران / ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مانور یک شیء پرنده ناشناس مرموز را در آسمان کشور انگلیس به تصویر می‌کشد. یک شکارچی یوفو در شهر «ویلت شر» انگلیس با کمک یک دوربین اینفرارد این شیء پرنده ناشناس یا یوفو را که در حال حرکت در آسمان بود، مشاهده کرد.
این ویدئو یک شی دایره‌ای شکل را که به آرامی در آسمان حرکت می‌کند نشان می‌دهد. این شی پرنده لحظاتی پس از حرکت نامرئی ناگهان به صورت یک نور سفید در آسمان نمایان می‌شود. کانال یوتیوب Scratch با انتشار این ویدئو در کپشنی نوشت: " این یوفو کاملا در مقابل ما قرار داشت، اما با چشم عادی دیده نمی‌شد. این نوع یوفو تنها با دوربین اینفرارد قابل مشاهده است. اینکه چرا آن‌ها اقدام به استتار خود در شب می‌کنند کسی نمی‌داند و هیچ توضیح منطقی برای آن وجود ندارد. "
مزیت ویژه دوربین‌های اینفرارد این است که می‌تواند نور‌های را در آسمان تشخیص دهد که با چشم انسان قابل مشاهده نیستند. به عبارت دیگر این شیء پرنده ناشناس با برخورداری از یک تکنولوژی پیشرفته به صورت نامرئی در آسمان مانور می‌داد که با کمک این دوربین اینفرارد قابل رویت شد.
انتشار این ویدئو با واکنش برخی از کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "این ویدئو ویدئویی هیجان انگیز بود." همچنین کاربر دیگری در کامنتی متفاوت نوشت: "این شی پرنده بسیار آرام حرکت می‌کرد. به نظر من چیزی جز یک پرنده یا جغد نبود."
گفتنی است؛ انتشار این ویدئو در حالی خبرساز می شود که هفته پیش نیز انتشار ویدئویی از رویت یک یوفو حین پخش زنده ناسا خبرساز شده بود. در ویدئوی منتشر شده یک شی پرنده درخشان در حالی که در امتداد ایستگاه فضایی بین المللی در حرکت بود قابل رویت بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/138320/شکار-یوفوی-نامرئی-با-دوربین-اینفرارد-در-آسمان-انگلیس!
بستن   چاپ