آریا بانو
تاک شو "وزه پلاس" از ابتدای نوروز پخش می‌شود
شنبه 25 اسفند 1397 - 16:18:42
آریا بانو - با به پایان رسیدن فیلمبرداری ویژه برنامه نوروزی "وزه پلاس" از پوستر این تاک شو رونمایی شد.


به گزارش هنرآنلاین ، با به پایان رسیدن فیلمبرداری ویژه برنامه نوروزی وزه پلاس، اولین قسمت از این برنامه از 29 اسفند منتشر خواهد شد.
"وزه پلاس" یک سریال تاک شو با حال و هوای فانتزی و با حضور یک شخصیت به نام "وزه " است، وزه عروسک سلبریتی و ثروتمندی از سرزمین خیالی ذهن مجری به نام جابلقاست که در یک شب قبل از سال نو به طرز شگرفی مهمان ثابت مجری می‌شود و با او برنامه وزه پلاس را اجرا می‌کند. این برنامه گفت و گو محور با آیتم‌های متفاوتی تولید شده است و از ویژگی اصلی آن این است که برای اولین بار با نگاه به مسائل روز هنری و اجتماعی، این مسائل را از منظر هنرسینما بررسی می‌کند.
سازندگان این برنامه تلاش دارند که در کنار بررسی سینمای روز ایران، با حضور بازیگران و مهمان‌های مختلف در استودیوی برنامه، ضمن بررسی کارنامه آن‌ها از جدیدترین فعالیت‌هایشان هم به مخاطبان آگاهی دهند.
این برنامه تاک شویی متفاوت و فانتزی است که در فضای مجازی پخش می‌شود و تولید آن به تهیه کنندگی امیر سید زاده تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون انجام می‌شود. الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی نیز کارگردان‌های "وزه پلاس" هستند.
"وزه پلاس" در پنجاه و چهار قسمت سی دقیقه‌ای تهیه و با شروع ایام نوروز در رسانه‌ اینترنتی فیلیمو منتشر خواهد شد. قرار است بخش اول "وزه پلاس" در 13 قسمت از 5 عصر 29 اسفند منتشر شده و در بخش دوم نیز انتشار آن بعد از ایام نوروز ادامه پیدا کند.
عوامل و دست اندرکاران "وزه پلاس" عبارتند از: تهیه کننده: رسانه اینترنتی فیلیمو و سید امیر سید زاده، کارگردان: الهام قره خانی - مهرتاش مهدوی، نویسندگان: دانش گیتی - محمد مهدی احدی، ناظر کیفی: محمدباقر تیموری، کارگردان تلویزیونی: کیوان تاج فر، اجرا: داریوش بشارت، گویندگان: آرمان غفاریان - ارشیا شریعتی، مدیر تولید: سید محمدحسین سیدزاده، بازیگران: حسین زارعی -مانلی أصفهانی - سامیار فاضلی، عروسک گردانان: بهرام بهبهانی - مهرنوش شریعتی، مدیر تصویر برداری: رضا ثابت پور، تدوین: حمیدرضا عسگری، طراح صحنه، گرافیست و طراح عروسک: حسین زارعی، طراح گریم: سید جلال موسوی، صدا بردار: سیامک سلاطی، عکس: محمود رضا درخشنده، آهنگساز: حسین فاضل - سیامک سلاطی، دستیار اول کارگردان: لیلا اسبقی، دستیار دوم کارگردان: محسن لاسمی، مدیر تدارکات: مهدی روزبهانی، روابط عمومی: علی ظهوری راد - آوا فوشریان

http://www.banounews.ir/fa/News/138490/تاک-شو-"وزه-پلاس"-از-ابتدای-نوروز-پخش-می‌شود
بستن   چاپ