آریا بانو
دارو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها آنقدر که فکر می کنید دور از دسترس نیستند
شنبه 25 اسفند 1397 - 17:59:52
آریا بانو -
دارو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها آنقدر که فکر می کنید دور از دسترس نیستند
١١
٠
رپرتاژ آگهی/گاهی زمان خیلی سریع می‌گذرد، مثل زمان‌هایی که پای سلامتی و درمان در میان باشد. حتما شما هم تجربه سرزدن به چندین داروخانه برای پیدا کردن داروهای نسخه خود، قرص مولتی ویتامین، پستانک، یک ملین یا پماد سوختگی را داشته اید. در شهرهای بزرگ معضل ترافیک و هزینه ی بالای رفت و آمد و در شهرهای کوچک تنوع کم محصولات و ...
راه‌حل بسیار موثر و مفیدی که می‌توان اجرا کرد، ارائه خدمات اینترنتی توسط داروخانه‌هاست. با این روش، فرد متقاضی در هر زمان و مکانی که باشد می‌تواند محصول مورد نیاز خود را جستجو کند، اطلاعات دقیق آن محصول را پیش از خرید مطالعه و سپس نسبت به خرید آن اقدام نماید. همچنین افرادی که بنابر دلایل فرهنگی یا شخصی از کسب اطلاعات و یا خرید برخی محصولات پرهیز می‌کنند، به کمک این روش به راحتی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. گرچه بنا به دلایل پزشکی همچنان داروهای نسخه ای و شیمیایی می بایست از داروخانه تامین شوند، اما برای سایر محصولات (مکمل ها، محصولات گیاهی و سنتی، بهداشتی، آمیزشی، تجهیزات پزشکی و ..)که اتفاقا بخش بزرگی از نیازها را تامین می کند، سازمان غذا و دارو به داروخانه ها مجوز فروش اینترنتی ارائه می کند.
داروخانه مفیدطب با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو، سیستم فروش آنلاین را به مجموعه خود اضافه نموده است. مفیدطب، بیش از 1600 محصول اعم از انواع داروها، محصولات گیاهی، بهداشتی و... که اکثرا از محصولات با کیفیت ایرانی انتخاب شده‌اند را آماده عرضه و فروش به متقاضیان محترم خود دارد. به این صورت می‌توان این نوید را به هم‌میهنان عزیز داد که از این پس دارو و سایر محصولات وابسته به سلامت و بهداشت، در هر نقطه از کشور حتی مناطق محروم، طی یک تا سه روز قابل دریافت می‌باشد . در این داروخانه می توانید محصولات متنوعی برای چاقی، دیابت، یبوست، بواسیر، کبدچرب و همچنین مکمل هایی از جمله؛ کلسیم، آهن، زینک را از معتبرین برندهای ایران و دنیا، همچنین انواع شامپو و صابون با خواص درمانی جوش و لک و شوره و ... تهیه کنید.
مفیدطب؛ داروخانه‌ای شبانه‌روزی در خانه شماست.
/

http://www.banounews.ir/fa/News/138554/دارو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها-آنقدر-که-فکر-می-کنید-دور-از-دسترس-نیستند
بستن   چاپ