آریا بانو
برنامه بهاری جشنواره فیلم و عکس "فردا" / بازدید از دو مرکز صنعتی و فناوری در بهار 98
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 15:35:21
آریا بانو - فراخوان پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی که جهاد دانشگاهی آن را برگزار می‌کند به زودی منتشر خواهد شد.


به گزارش هنرآنلاین ، دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی"فردا" در ادامه بازدید مستندسازان علاقه‌مند از مراکز صنعتی، بهار سال 98، بازدید از شرکت صنعتی ایران‌خودرو و پارک فناوری پردیس را در دستور کار قرار داد.
بازدید از مرکز صنعتی و فناوری از جمله برنامه‌های بنیادین دبیرخانه و ستاد برگزاری جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی"فردا" به منظور آشنایی مستندسازان از روند تولید و دستاوردهای فناورانه و صنعتی و همچنین تعامل بیشتر میان فیلمسازان و صاحبان صنایع محسوب می‌شود.
در همین راستا، دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در نظر دارد تا در بازدید بهاره خود، دو مرکز صنعتی یعنی شرکت صنعتی ایران خودرو و پارک فناوری پردیس را در اولویت قرار دهد تا طی آن مستندسازان علاقه‌مند با حضور در این دو مرکز در جریان روند فعالیت‌های آنها قرار گرفته و ایده و طرح‌های خود را برای تولید آثار فاخر مستند در جهت معرفی و بازشناسی اقدامات صورت گرفته در این دو مرکز ارائه نمایند.
علاوه بر این، دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در تلاش به منظور رایزنی با مسئولان صنایع فولادسازی و نفت و پتروشیمی است تا امکان حضور و بازدید فیلمسازان مستند از مراکز مرتبط با این دو حوزه صنعتی نیز در ایام بهار سال آینده مهیا شود.
اعضای انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران به اتفاق اعضای ستاد برگزاری جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی"فردا" چند روز گذشته و در نخستین بازدید خود در قالب این دوره از جشنواره در شرکت فناوری پیروز(صنایع سینمایی پیروز) حضور یافتند و در جریان مراحل تولید این مرکز صنعتی قرار گرفته و با محمدرضا پیروزفر؛ مدیرعامل این شرکت به گپ و گفت پرداختند.
فراخوان پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی که جهاد دانشگاهی آن را برگزار می‌کند به زودی منتشر خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/139105/برنامه-بهاری-جشنواره-فیلم-و-عکس-"فردا"---بازدید-از-دو-مرکز-صنعتی-و-فناوری-در-بهار-98
بستن   چاپ