آریا بانو
«ناطقی» نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو شد
سه شنبه 28 اسفند 1397 - 15:07:06
آریا بانو - تهران - «زهرا ناطقی» به عنوان نایب رئیس جدید فدراسیون ووشو در بخش بانوان منصوب شد.

به گزارش ایرنا؛ مراسم تودیع «شهین نظری» نایب رئیس پیشین و معارفه «زهرا ناطقی» نایب رئیس جدید فدراسیون ووشو با حضور «زهرا سادات موسوی» سرپرست معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، «مهدی علی نژاد» رئیس فدراسیون و جمعی از مدیران این رشته برگزار شد.
رئیس فدراسیون ووشو در این مراسم با بیان اینکه همکاری خوبی در این سال ها با خانم نظری داشتیم، گفت: فدراسیون ووشو در حوزه بانوان پیش تاز بوده است. در این 12 سال، بانوان ما در ورزش قهرمانی سرآمد بوده اند و در بخش همگانی نیز توسعه خوبی داشته ایم. موجب افتخار است که فدراسیون جهانی ووشو روز جهانی زن را با مطلبی در خصوص خواهران منصوریان تبریک گفته است.
علی نژاد ادامه داد: نظری در این پنج سال زحمات زیادی متحمل شدند و موفقیت ها با کار گروهی و همدلی به دست آمد. علاوه بر قهرمانان، در بخش مربیان و داوران نیز در عرصه بین المللی حرف های زیادی برای گرفتن داریم.
رئیس فدراسیون ووشو تصریح کرد: پس از استعفای ناطقی از فدراسیون اسکیت با وی صحبت کردم و او که از جامعه ووشو است پس از سال ها به خانه خود بازگشت و مطمئن هستم در زمان او نیز مسیر موفقیت ها طی می شود.
در ادامه «موسوی» معاون وزارت ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از حضور در جمع خانواده ووشو، گفت: ووشو فدراسیونی است که به نگاه ویژه ای به بانوان دارد و بین تیم آقایان با بانوان تفاوت نمی گذارد. خوشبختانه هیچگاه در بخش بانوان ووشو با مشکلی مواجه نشده ایم.
وی با تمجید از عملکرد رئیس فدراسیون ووشو، گفت: او مسیری را ترسیم کرده که خانم نظری به خوبی آن را طی کرد و قطعا نایب رئیس جدید نیز همین مسیر را با سربلندی ادامه می دهد. خوشحالم از اینکه اعلام می کنم مدال ها ووشوی موجب افتخار ورزش بانوان ایران است.
این مقام مسئول با بیان اینکه از خانم نظری و ناطقی شناختی چندین ساله دارد، تصریح کرد: نظری همواره به ما در وزارت ورزش کمک کرده است و از توانایی او استفاده خواهیم کرد.
در پایان با اهداء لوح و هدایایی از سوی علی نژاد از زحمات نایب رئیس پیشین قدردانی شد و همچنین حکم نایب رئیس جدید به وی اعطاء گردید.
ورزشی**3783**9118**

http://www.banounews.ir/fa/News/139663/«ناطقی»-نایب-رئیس-بانوان-فدراسیون-ووشو-شد
بستن   چاپ