آریا بانو
ساده ترین رازهای زیبایی، آرایش و تناسب اندام «اما واتسون»
چهارشنبه 29 اسفند 1397 - 00:08:49
آریا بانو -
ساده ترین رازهای زیبایی، آرایش و تناسب اندام «اما واتسون»
k ١.٣
٢
زیبامون / اما واتسون، دختر زیبارو و جذاب هالیوودی که همه اونو با سری فیلم های هری پاتر می شناسن، رازهای زیبایی و تناسب اندام ساده و فوق العاده ای داره که می تونه برای دیگران هم الگو باشه. با ما همراه باشید تا این رازها رو به شما بگیم.
اما واتسون، چهره بسیار زیبا و جذابی داره که این زیبایی، واقعا ملیح و دلنشینه و کمتر می بینیم که با سبک آرایش غلیظ و سنگین در فرش قرمزها حضور پیدا کنه و همین آرایش کم و لایت، یکی از رازهای زیبایی این سلبریتی جذابه که خوبه شما هم از این الگوها برای آرایش روزانه و حتی برای مهمانی ها و مجالس استفاده کنید، چون با ترکیب چهره زنانه، سازگاری بیشتری داره و باعث میشه صورتتون بعد از گذشت چند سال، هنوز زیبا و جوان به نظر بیاد.
رازهای زیبایی اما واتسون
توجه به مراقبت از پوست
اما معتقده که هرچقدر بیشتر به زیبایی و مراقبت از پوست اهمیت بدید، به فونداسیون و کرم پودر کمتر و سبک تری برای آرایش صورت نیاز پیدا خواهید کرد. هر چقدر که پوست صورت، بی عیب و نقص باشه، زیبایی طبیعی و جوانی و شادابی چهره افزایش پیدا می کنه و اما، بیشتر وقت آزادشو به انجام رژیم های مراقبت از پوست می گذرونه.
ضد آفتاب
باز هم پای مراقبت از پوست در میونه و کرم مورد علاقه اما واتسون، یه ضدآفتاب با spf 15 هستش که همیشه باید همراهش باشه. آفتاب می تونه اصلی ترین دلیل ایجاد چین و چروک، لک و پیری در پوست باشه!
رازهای آرایشی اما واتسون
برنز و رژگونه مناسب
مقدار مناسب برنزر و رنگ درست رژگونه، یکی از چیزهاییه که اما واتسون، اعتقاد داره که باعث زیباتر شدن آرایش صورتش میشه. واتسون پوست حساسی داره و به همین خاطر، ترجیح میده از پودر آرایش کم و سبک استفاده کنه و رژگونه صورتی، رنگیه که بهش خیلی میاد و خب، اما هم اصراری نداره رنگ دیگه ای که بهش نمیاد رو جایگزین رنگ صورتی کنه.
شما هم ببینید چه رنگی با رنگ پوست شما مچ هستش و همونو به عنوان رنگ اصلی و پرکاربردتون به کار ببرید.
قدرت رژلب در آرایش
اما واتسون از بچگی مشغول فیلم بازی کردن بوده و به همین خاطر، چیزهای زیادی از میکاپ آرتیست ها یاد گرفته و میگه که رژلب، قدرت بسیار زیادی در آرایش صورت داره. رنگ رژلب می تونه تعیین کننده نوع آرایش باشه و واتسون ترجیح میده که رنگ تیره و سنگین رو برای آرایش عصر و شب و رنگ روشن مثل صورتی رو برای آرایش روز استفاده کنه.
اما معمولا از بالم لب رنگی برای آرایش روزانه استفاده می کنه که جنبه درمانی و زیبا کننده لب ها رو هم داره.
بازی با رنگ ها
این خیلی جالبه که شما هم مثل اما واتسون بتونید بازی های جالب رنگی برای خودتون ایجاد کنید. مثلا اما واتسون دوست داره که رنگ رژلبش با رنگ لاک ناخنش، ست باشه و معمولا رنگ های جسورانه ای هم برای این ست رنگی انتخاب می کنه.
رازهای تناسب اندام اما واتسون
ورزش کاردیو و تثبیت وزن
پشت اندام متناسب و زیبای اما واتسون، تلاش و کوشش زیادی وجود داره و اما روزانه، وقت زیادی برای ورزش کردن اختصاص میده. معمولا ورزش های کاردیو مثل پیلاتس و دویدن، انتخاب اما هستن که اون بهشون به عنوان یه عادت روزانه نگاه میکنه تا یه کار اجباری و طاقت فرسا!
با 3 روز ورزش در روز، اما واتسون همیشه وزن ثابت و ایده آلی داره و نگران چاق شدن و اضافه وزن نیست.
تغدیه سالم و مواد غذایی تازه
"اما" هیچ وقت در رژیم لاغری و کاهش وزن نیست و همیشه پاستا و شکلات میخوره، اما هرگز هم فست فود و غذاهای بی ارزش و هله هوله نمی خوره. اون تغذیه کم چرب، کم شیرین و کم نمک داره و سعی می کنه همیشه سبزیجات و مواد غذایی تازه استفاده کنه و از تمام گروه های غذایی شامل پروتئین، کربوهیدرات، چربی های سالم، ویتامین و املاح و... در رژیمش، به کار میبره.

http://www.banounews.ir/fa/News/139820/ساده-ترین-رازهای-زیبایی،-آرایش-و-تناسب-اندام-«اما-واتسون»
بستن   چاپ