آریا بانو
بهاری کردن دکوراسیون منزل
شنبه 3 فروردين 1398 - 15:04:40
آریا بانو -
بهاری کردن دکوراسیون منزل
٤٧
٠
ایران / همواره مرسوم است که با آغاز فصل جدید طراحان داخلی و متخصصین حوزه دکوراسیون راهکارهایی برای ایجاد تغییرات در منزل و هماهنگ کردن آن با فصل جدید ارائه می‌کنند. فصل بهار نیز بویژه به‌خاطر سرزندگی و شادابی خاص آن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. حال که در آستانه سال نو و خانه تکانی هستیم، برای شما پیشنهاد‌های ساده‌ای داریم که چنان تغییراتی را در خانه ایجاد کرده و فضایی جذاب و متفاوت داشته باشید.
رنگ کردن خانه نیز کاری پردرد سر و هزینه بر است. اما می‌توانید بسادگی، با هزینه کم و بدون نیاز به کمک کسی، تنها یک دیوار خانه را به رنگ مورد علاقه‌تان درآورید. پیشنهاد جذاب دیگر رنگ کردن تنها سقف اتاق است. این کار تأثیر بصری بشدت قوی در فضا ایجاد
می‌کند.
عوض کردن رویه مبل‌ها و صندلی‌ها می‌تواند دشوار و پرهزینه باشد. اما با انتخاب یک مبل یا صندلی بزرگ که اثر بصری قوی در فضا دارد و تنها تعویض پارچه روی آن، فضا به کلی دگرگون خواهد شد.
اگر امکان استفاده از پرده‌هایی در جاهای مختلف خانه هست، حتماً این کار را انجام دهید. خواهید دید که تنها جا به جایی مکان استفاده از پرده چه تأثیر شگرفی می‌گذارد.
فضاهای کوچکی که بی‌استفاده مانده‌اند یا تبدیل به انباری و جای قرار دادن وسایل اضافی شده‌اند را در صورت امکان تغییر کاربری دهید. مثلاً یک صندلی و میز کوچک آنجا بگذارید تا تبدیل به کنجی دلپذیر شود. در صورت عدم امکان این تغییر، رسیدگی به این فضا علاوه بر تمیز کردن آن را فراموش نکنید. تنها تغییر رنگ دیوارها یا حتی قفسه‌ها محیط را کاملاً متفاوت و جذاب خواهد ساخت.
در فصل بهار اغلب دکوراسیون‌ها بر پایه روشن بودن فضا برنامه‌ریزی می‌شوند. می‌توانید به‌طور مثال فرش‌ها را جمع کرد و از گبه و گلیم و انواع فرش‌های کوچک تر، سبک تر و با نقش و نگار‌های شاد و رنگ‌ها روشن استفاده کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/141469/بهاری-کردن-دکوراسیون-منزل
بستن   چاپ