آریا بانو
مهمترین نکات انتخاب عطر برای عروس
يکشنبه 4 فروردين 1398 - 14:16:13
آریا بانو -
مهمترین نکات انتخاب عطر برای عروس
٢٥
٠
نمناک / شاید تصور کنی برای یک عروس لباس و نوع آرایش صورت و موهایش مهمترین مساله است، اما می توان گفت عطر مناسب و ماندگار نقش موثری را برای افزایش جذابیت او ایفا می کند. در واقع یک رایحه شگفت انگیز باعث کامل شدن عروس می شود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به بررسی مهمترین نکات برای انتخاب عطر در زمان عروسی بپردازیم:
1. در نظر گرفتن فضا و مکان عروسی: در واقع می توان گفت عطر مناسب با توجه به مکان عروسی، منجر به یکدست نشان دادن و هماهنگ بودن همه چیز می شود. برای مثال عروسی هایی که در باغ یا فضای سبز برگزار می شوند، عطرهایی با رایحه گل ها، میوه ها یا چوب بهترین انتخاب برای آن مکان ها است.
2. استفاده نکردن از امضای همیشگی: زمانیکه به طور مداوم از عطری خاص استفاده نمایی، آن رایحه به معنی امضای شخصی تو خواهد بود. به یاد داشته باش که ممکن است رایحه همیشگی تو ماندگاری لازم را برای ساعات طولانی نداشته باشد و حتی برای این روز نیز مناسب نباشد.
3. انتخاب عطری با روغن بیشتر نسبت به آب: اگر عطر انتخابی تو مقدار بیشتری روغن داشته باشد، ماندگاری آن حتی در گرما نیز افزایش خواهد یافت.
4. زمان دادن به خود در انتخاب عطر: برای خرید عطر عروسی عجله نکن. رایحه اصلی برخی عطرها سی دقیقه الی یک ساعت بعد به مشام می رسد.
5. نحوه زدن عطر: یکی از عوامل اصلی پخش بوی عطر زدن آن در قسمت های مناسب بدن است. گردن، مچ دست، زانوها و آرنج بهترین قسمت های بدن برای زدن عطر هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/142105/مهمترین-نکات-انتخاب-عطر-برای-عروس
بستن   چاپ