آریا بانو
استفاده از اکسسوری های پوست ماری در استایل خیابانی
دوشنبه 5 فروردين 1398 - 19:43:35
آریا بانو -
استفاده از اکسسوری های پوست ماری در استایل خیابانی 5
٧١٩
٠
منودلیار / اگر مطالب قبلی منودلیار را دنبال کرده باشی می دانی که طرح پوست ماری ترند شده و قرار است در تمام سال 2019 در آیتم های مختلف استایل خیابانی همراه ما باشد. استفاده از طرح پوست حیوانات و ترکیب کردن آن با سایر بخش های استایل ممکن است کمی دشوار باشد و به تمرین یا تقلید نیاز داشته باشد. امروز قصد دارم در مورد اکسسوری هایی با طرح پوست ماری صحبت کنم. کیف و کفش پوست ماری استایل ساده تو را جلوه گر و متفاوت می کنند و من در این مقاله به تو نشان می دهم که از این اکسسوری ها چطور استفاده کنی.
درست است که طرح پوست ماری ترند شده است؛ اما بسیاری از برندهای مطرح استفاده از پوست طبیعی حیوانات را ممنوع کرده اند. حقیقت این است که استفاده از پوست طبیعی حیوانات برای تهیه لباس و کیف و کفش، نه تنها به محیط زیست آسیب می رساند، که حقیقتاً غیر انسانی است! بنابراین اگر قصد داری از این ترند هیجان انگیز استفاده کنی، یادت باشد که تنها به سراغ متریال های مصنوعی بروی و از خرید هر نوع لباس یا اکسسوری که در آن ها از پوست طبیعی حیوانات بیچاره استفاده شده جداً خودداری کنی!
دیزاینرها، فشن بلاگر ها و برندهای مطرح به ما پیشنهاد کرده اند که از طرح پوست ماری، به همراه لباس های ساده و تک رنگ استفاده کنیم. به همین دلیل است که تو می توانی یک کیف یا کفش پوست ماری را در چندین و چند استایل متفاوت به کار بگیری و در همه آن ها شیک به نظر برسی.
اکسسوری های پوست ماری هم در استایل روزانه جذاب به نظر می رسند و هم برای رویدادهای شبانه فوق العاده اند. بافت براق و سطح لایه لایه این طرح، به آن بعد دیگری می دهد که در نور روز درخشندگی اش را بیشتر می کند و در سایه شبانه، یکنواخت تر و ساده تر به نظر می رسد.
می توانی انواع اکسسوری پوست ماری را به همراه شلوار جین (به ویژه اگر اسکینی و ساده باشد)، شلوار پارچه ای خوش دوخت، پیراهن مجلسی، دامن میدی یا مدادی، شلوارک و… استفاده کنی و از نتیجه این ترکیب مطمئن باشی.
اگر تا به حال از طرح پوست ماری استفاده نکرده ای، پیشنهاد می کنم کار را با انتخاب یک طرح ساده آغاز کنی. به سراغ طرح هایی برو که بافت ریز و رنگ یکنواخت تری دارند و ست کردن آن ها با آیتم های مختلف راحت تر است. کت شلوار زنانه به همراه اکسسوری های پوست ماری فوق العاده می شوند. فرقی نمی کند که این اکسسوری پوست ماری، نیم بوت باشد یا کفش پاشنه دار! البته که جلوه یک کفش پاشنه دار پوست ماری آنقدر زیاد است که هیچ چیز با آن رقابت نمی کند! به خصوص اگر از یک شلوار پارچه ای خوش دوخت هم به همراه آن استفاده شده باشد.
این ترکیب زیبا را یک کیف دستی پوست ماری تکمیل می کند. تو می توانی کیف را با هر اندازه و مدلی که دوست داری انتخاب کنی؛ از مدل های مجلسی دستی گرفته تا کوله های بندی، همه با طرح پوست ماری فوق العاده به نظر می رسند.
در کنار اکسسوری های پوست ماری، یک دامن مدادی مشکی و شومیز حریر سفید بسیار متفاوت و شیک به نظر می رسند. می توانی به همراه این ظاهر ساده اما جلوه گر، از یک کمربند پوست ماری استفاده کنی.
انواع کفش اسپرت با طرح پوست ماری هم تولید شده اند که کار را برای ما راحت تر کرده اند. بسیاری از ما اهل پوشیدن کفش های پاشنه دار در خیابان نیستیم؛ به همین دلیل تا امروز از داشتن کفش های پوست ماری محروم بوده ایم. اما این کالج های طرح پوست ماری، بسیار شیک و جذاب هستند و می توان آن ها را با انواع شلوار جین، شلوار پارچه ای سفید، دامن یا شلوارک ترکیب کرد.
همانطور که گفتم، اگر قصد داری از اکسسوری های پوست ماری استفاده کنی، باید سادگی را رعایت کنی. سعی کن به سراغ استایل مونوکروماتیک بروی و از آیتم های تک رنگ مثل سفید، مشکی یا خاکستری استفاده کنی. شلوار جین هم ایده خوبی برای همراهی با طرح پوست ماری به نظر می رسد. هرچه ظاهر تو ساده تر و یکنواخت تر باشد، جلوه آیتم های طرح دار تو بیشتر خواهد شد. بهتر است وقتی می خواهی از اکسسوری های پوست ماری استفاده کنی، آیتم های طرح دار را کنار بگذاری. فرقی نمی کند که اکسسوری مورد نظر تو کیف است یا کفش، کمربند است یا گردنبند؛ مهم این است که تو قصد داری از آن استفاده کنی تا استایل جذاب تری داشته باشی! بنابراین در این مورد به سمت سادگی برو تا طرح پوست ماری تو خودی نشان دهد!

http://www.banounews.ir/fa/News/142715/استفاده-از-اکسسوری-های-پوست-ماری-در-استایل-خیابانی
بستن   چاپ