آریا بانو
سرانجام یکدندگی پسر شرور
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 14:23:12
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٣٧٤
٠
باشگاه خبرنگاران / پسر شروری که به اخطار یک پدر جوان به هشدار سیگار نکشیدن در آسانسور بی توجهی کرده بود مورد تنبیه شدید قرار گرفت. پس از آنکه این پسر شرور به سیگار کشیدن خود در داخل آسانسور ادامه داد پدر جوان به او حمله ور شد و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.
ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است لحظه وقوع این درگیری را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو پسر جوان که یک ژاکت نارنجی رنگ بر تن دارد در حالی که سیگار به دست دارد دیده می‌شود. همچنین پدر جوان در حالی که پسر خردسالش را بغل کرده است و در داخل آسانسور در مقابل این پسر شرور ایستاده دیده می‌شود.
این ویدئو نشان می‌دهد پس از آنکه میان پسر شرور و پدر جوان درگیری لفظی رخ می‌دهد مرد کودکش را به مادر کودک تحویل داده و سپس به سمت پسر شرور حمله ور می‌شود. این پدر خشمگین ابتدا با دست یک مشت به صورت پسر نوجوان می‌زند و سپس در حالی که هر دو به بیرون از آسانسور رفته اند شدیدا با یکدیگر درگیر می‌شوند.
درگیری هنگامی رخ داد که پدر جوان از پسر نوجوان خواست تا در داخل آسانسور برای سلامتی فرزندش سیگار خود را خاموش کند. ظاهرا پسر نوجوان شرور نه تنها اقدام به خاموش کردن سیگار خود نکرده بلکه به کشیدن سیگار در داخل آسانسور ادامه داده بود. این درگیری در آسانسور یک ساختمان در شهر " شنژئو" واقع در استان ژیجیانگ در چین شرقی رخ داد.
در ادامه هر دو نفر توسط پلیس دستگیر شدند. بنا به گفته پلیس پسر نوجوان شرور ضمن پذیرفتن اشتباه خود در سیگار کشیدن در داخل یک مکان عمومی از پدر جوان که نامش " لوو" اعلام شده عذرخواهی کرد. لو نیز پذیرفت هزینه‌های درمان این پسر نوجوان که 325 دلار نیوزلند برآورد شده را پرداخت کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/144055/سرانجام-یکدندگی-پسر-شرور
بستن   چاپ