آریا بانو
95 درصد داروهاي لاغري ماهواره حاوي شيشه و آمفتامين‌اند
يکشنبه 9 آذر 1393 - 2:26:31 PM
ايسنا
fiogf49gjkf0d

مجيد ابهري با اشاره به اينکه مبارزه بي‌امان پليس و نهادهاي امنيتي قاچاقچيان را در موضع ضعف قرار داده است، گفت: اما با اين حال مافياي موادمخدر براي جذب مشتري بيشتر و از دست ندادن مشتريان قبلي اقدام به عرضه موادمخدر با نام‌هايي جديد کرده‌اند که در حقيقت همان مواد قبلي با اندکي تغييرات ظاهري است.

وي ادامه داد: برنج، نخ، تسبيح و... عناوين مواد مخدري هستند که پايه اصلي‌شان آمفتامين و متامفتامين است و با تغييرات ظاهري جديد عرضه مي‌شوند.

 اين آسيب‌شناس اجتماعي ضمن تاکيد بر ضرورت ارتقاي آموزش پيشگيرانه اعتياد به نوجوانان و جوانان تصريح کرد: جوانان فريب ادعاي اين مافيا را نخورند. مخصوصا بانوان که براي درمان چاقي، لاغري و جوان شدن پوست در دام اعتياد مي‌افتند بايد بدانند که 95 درصد از داروهاي ماهواره‌اي براي لاغري حاوي شيشه و آمفتامين هستند.

 ابهري با بيان اينکه مواد مخدري مانند گل، علف، خرس و... نام‌هايي براي مشتقات گياه شاه‌دانه هستند، اظهار کرد: کروکوديل تنها ماده‌اي است که در آن بنزن و اسيدنيتريک به طرز وحشتناکي با مواد ديگر مخلوط و عرضه مي‌شود.

وي تصريح کرد: اطلاع‌رساني در اين زمينه مي‌تواند به افشاي تيم‌هاي مافياي موادمخدر کمک کند. عدم اعتياد به اينگونه مواد کاملا دروغ بوده و بعد از يک يا دوبار مصرف وابستگي مغزي و عصبي ايجاد مي‌شود که ترک آن دشوارتر از وابستگي جسمي خواهد بود. علاوه بر اين افزايش توانايي جنسي يا قدرت بدني براي بار اول و دوم اتفاق مي‌افتد و سپس در مسير معکوس ادامه مي‌يابد.


http://www.banounews.ir/fa/News/1445/95-درصد-داروهاي-لاغري-ماهواره-حاوي-شيشه-و-آمفتامين‌اند
بستن   چاپ