آریا بانو
کاوه سجادی حسینی در انتظار پروانه ساخت "بی‌سر"
دوشنبه 12 فروردين 1398 - 13:37:39
آریا بانو - کاوه سجادی حسینی می‌گوید در سالی که گذشت نگارش دو فیلمنامه را به پایان رساند که هیچ‌کدام هنوز به سرانجام نرسیده است.


سرویس سینمایی هنرآنلاین : کاوه سجادی حسینی کارگردان که فیلم "بوفالو" او در ایام نوروز به روی آنتن تلویزیون رفت، قصد دارد به زودی ساخت فیلم سینمایی "بی‌سر" را آغاز کند. "بی‌سر" ماجرای یک روز از زندگی زوجی به نام‌های ارغوان و ‌هومن است که در آستانه جدایی، برای حفظ زندگی مشترک‌شان تلاش می‌کنند.
او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فعالیت خود و زمان کلید خوردن اثرش گفت: فعلا منتظر پروانه ساخت هستیم و هر زمان که پروانه صادر شود ما آمادگی داریم کار را کلید بزنیم.
کارگردان"بوفالو" همچنین اظهار کرد: فیلمنامه کامل شده است و با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال جلسات شورا تشکیل نشد، صدور پروانه ساخت به امسال موکول شد. در این صورت می‌توانیم فیلم را کلید بزنیم و احتمالا اولین نمایش آن را به جشنواره فجر موکول کنیم.
سجادی حسینی درباره فعالیت‌های خود در یک سال گذشته عنوان کرد: متاسفانه سال 97 اتفاق خاصی رخ نداد. بخشی به این دلیل است که برای دریافت مجوز بسیار باید پشت درهای بسته ماند و از سوی دیگر جذب سرمایه‌گذار است که برای ساخت آثار سینمایی با مشکل مواجه شده‌ایم، اما به لحاظ نوشتن سال 97 سال خوبی بود، چرا که نگارش دو فیلمنامه را به پایان رساندم اما هنوز به سرانجام نرسیده است و فکر می‌کنم سال 97 سال بی سرانجامی‌ها بود.
وی در خاتمه با اشاره به برنامه‌هایش برای سال جدید گفت: برای سال 98 تصمیم دارم که فیلم جدیدم را کلید بزنم و علاوه بر این به دنبال جذب سرمایه برای فیلمنامه دوم نیز هستم. اگر این حمایت‌ها به گونه‌ای باشد که سرمایه گذاران نیز تمایل به حضور داشته باشند این اتفاق باعث می‌شودتا فیلم ساخته شود و من به غیر از این کار دیگری ندارم. امرار معاشم نیز از همین راه است بنابراین تمام تلاشم این است که در همین حوزه به فعالیت خود ادامه دهم.

http://www.banounews.ir/fa/News/147635/کاوه-سجادی-حسینی-در-انتظار-پروانه-ساخت-"بی‌سر"
بستن   چاپ