آریا بانو
دستور کیک برای کیک پز برقی؛ درخواستی مخاطبان آخرین خبر
شنبه 17 فروردين 1398 - 10:13:07
آریا بانو -
دستور کیک برای کیک پز برقی؛ درخواستی مخاطبان آخرین خبر
٥
٠
ملاقه / کیک پز برقی ابزاری چند منظوره است. از این دستگاه برای پختن انواع کیک و شیرینی، سرخ کردن گوشت و مرغ، سرخ کردن ماهی و یا بخارپز کردن سبزیجات و تهیه پیتزا استفاده می شود.
طرز کار با دستگاه کیک پز ساده می باشد به این ترتیب که مواد اولیه تهیه کیک را با یکدیگر مخلوط نموده و داخل قابلمه کیک پز ریخته و پس از گذشت نیم ساعت کیک آماده می شود اگر احتمال میدهید که شاید فراموش کنید که کیک پز روشن است برخی از کیک پزها قابلیت خاموش کن خودکار دارند که برای تهیه یک کیک لذیذ این کیک پز گزینه مناسبی است.
چی لازم دارم:
آرد 3 لیوان .شیر 1 لیوان. تخم مرغ 4 عدد.روغن مایع نصف لیوان .شکر 1ونیم لیوان.
چطور بپزم:
ابتدا شکروتخم مرغ را با همزن تا حدی که کمرنگ شود بهم می زنیم البته در جهت عقربه های ساعت.بعد شیرو روغن را اضافه می کنیم در حد مخلوط شدن بهم می زنیم خیلی کم.در مرحله آخر آرد را مخلوط می کنیم خیلی کم بهم می زنیم.در صورت تمایل می توانید گردو خرد شده یا کشمش هم اضافه کنید.قالب کیک را چرب کنید این کیک را در کیک پز برقی درست می کنیم و از فر استفاده نمیکنیم البته هم زمان روی گاز هم می گزاریم تا بهتر شود البته بعد از نیم ساعت زیرش را خاموش می کنیم و یه ربع بعد از برق می کشیم.تا وقتی که سرد نشد درشو بر نمی داریم تا پفش نخوابه.امیدوارم کیک خوبی درست کنید.و نکته ای که باید به آن توجه کنید اینه که یک کم بیشتر از زمانی که توی دستور کیک نوشته, باید بذارید بمونه.

http://www.banounews.ir/fa/News/148041/دستور-کیک-برای-کیک-پز-برقی؛-درخواستی-مخاطبان-آخرین-خبر
بستن   چاپ