آریا بانو
حراج آثار هنری کردستان با عنوان "سیل- مهربانی"
شنبه 17 فروردين 1398 - 16:45:52
آریا بانو - حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به منظور کمک به سیل‌زدگان کشور از هنرمندان استان کردستان دعوت کرد تا در پویش حراج هنری با عنوان "سیل – مهربانی" مشارکت کنند.


به گزارش هنرآنلاین ، امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به حادثه سیل در استان‌های مختلف کشور از جمله، مازندران، فارس، لرستان، خوزستان و ایلام، با تقدیر و تشکر از مشارکت گسترده هنرمندان استان کردستان در طرح کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت: امروز بسیاری از هم‌وطنان عزیزمان در این استان‌ها در محاصره سیل عظیمی قرار گرفته‌اند که سبب خسارت‌های شدید به زیرساخت‌های این مناطق و همچنین ساکنین مناطق سیل‌زده شده است.
وی با اشاره به رسالت هنرمندان و پیش‌قدم بودن آنان در کمک به همنوعان گفت: حوزه هنری به صورت سراسری طرح حراج آثار هنری را با عنوان "سیل – مهربانی" اعلام کرده که در این طرح آثار هنرمندان جهت کمک به سیل‌زدگان کشور در قالب نمایشگاهی به حراج گذاشته می‌شود.
مرادی با اشاره به استان کردستان به عنوان قطب اصلی هنرهای تجسمی کشور و حضور موفق هنرمندان این عرصه در سطح ملی تصریح کرد: با توجه به اعلام آمادگی هنرمندان استان در این طرح ملی و در راستای تقویت همدلی و کمک و پشتیبانی و جبران بخشی از آلام سیل‌زدگان حوزه هنری استان آمادگی خود را در راستای جمع‌آوری آثار هنرمندان و ارسال به این حراج بزرگ، اعلام می‌کند.
وی گفت: هنرمندان استان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 19 فروردین ماه 97 به آدرس سنندج، خیابان شهید تعریف، پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی، حوزه هنری استان کردستان تحویل دهند.
مرادی گفت: حراج بزرگ آثار هنری 20 تا 25 فروردین در تهران برگزار و نتیجه آن به اطلاع هنرمندان مشارکت کننده خواهد رسید.

http://www.banounews.ir/fa/News/148411/حراج-آثار-هنری-کردستان-با-عنوان-"سیل--مهربانی"
بستن   چاپ