آریا بانو
گفتگوی عوامل «نون.خ» با مردم و رسانه‌ها/ فرجی: « نون.خ 2» به زودی کلید می‌خورد
شنبه 17 فروردين 1398 - 19:21:31
آریا بانو -
تهیه‌کننده سریال تلویزیونی نون.خ از نگارش فصل دوم این سریال در روزهای آینده خبر داد.
به گزارش تسنیم، مخاطبان شبکه یک امروز بی‌واسطه با عوامل و بازیگران مجموعه تلویزیونی «نون خ» تلفنی گفتگو کردند و سپس هنرمندان این سریال مقابل رسانه‌ها قرار گرفتند.
تهیه کنندگان و بازیگران سریال نوروزی «نون خ» امروز 17 فروردین با حضور در واحد 162 ارتباط با مخاطبان اداره کل روابط عمومی رسانه ملی، با بینندگان به گفتگو نشستند و به سوالات آنها پاسخ دادند.عواملی همچون سعید آقاخانی کارگردان، مهدی فرجی تهیه کننده، امیر وفایی ، علی صادقی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و ندا قاسمی از بازیگران سریال «نون خ» گفتگو کردند. سریالی که کاری از گروه فیلم و در 15 قسمت در شب های نوروز از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.
مهدی فرجی تهیه کننده سریال "نون.خ" گفت: اواخر هفته پشت صحنه سریال روی آنتن شبکه یک سیما می رود و پس از آن نگارش فصل دوم "نون.خ" آغاز خواهد شد.
وی گفت: فرهنگ کردها را سعید آقاخانی به خوبی می شناخت؛ هنرمندان ما سعه صدر به خرج دادند و از مسیرهای صعب العبور عبور کردند و مردم کرد هم اجازه دادند ما تا آخر پیش برویم و قضاوت عجولانه نکردند.
تهیه کننده سریال «نون.خ» تاکید کرد: خوشبختانه این سریال به عنوان پربیننده ترین سریال تلویزیونی در نوروز انتخاب شد. البته تمجیدها و تجلیل ها کار را برای سری دوم "نون.خ" سخت تر می کند. هدف ما شاد کردن مردم بود ولی فضای کشور به دلیل سیل تلخ تر شد و این کار را تقدیم آن ها می کنیم. امیدوارم همه فرهنگ ها و قومیت ها خودشان را در قاب و آیینه سیما ببینند.
فرجی در پاسخ به این سوال که موقعیت و تصاویر دیدنی کردستان خوب دیده نشد، گفت: کار در زمستان بود و دچار مشکل شدیم. بخشی از فضاها دیده نشد به دلیل صعب العبور بودن و این اقتضائات جوی کمتر روی آنتن رفت. اما تا جایی که توانستیم سعی کردیم کردستان و آداب و رسوم مردم این خطه را با تعدد لوکیشن های خارجی نشان دهیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/148469/گفتگوی-عوامل-«نونخ»-با-مردم-و-رسانه‌ها--فرجی--«-نونخ-2»-به-زودی-کلید-می‌خورد
بستن   چاپ