آریا بانو
حمله تند پرستو صالحی به عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور
شنبه 17 فروردين 1398 - 20:39:39
آریا بانو -
به دنبال انتقادات مهران مدیری در «دورهمی» از عملکرد برخی مسئولان، امروز عبدالرضا رحمانی فضلی در واکنش به این صحبت‌ها گفت: من آن برنامه تلویزیون را دیدم. نمی دانم از کی مسخره کردن و تحقیر کردن و ناامید کردن مردم و و توهین به مسئولینی که برخواسته از رای مردم هستند اسمش شده هنر! ما چنین هنری سراغ نداریم.
حتما باید با این موارد برخورد کنند. عذرخواهی فایده ندارد. باید با این مسایل برخورد کنند. بعد هم یک عده نشستند برای مسخره کردن و تحقیر کردن کف می زنند. مگر سیل را دولت اورده؟ مگر سیل را مسئولین آوردند؟
پرستو صالحی در واکنش به این سخنان گفت:
از کی؟!
هرچی آدم می خواد تو این شرایط بی خیال حرفهای شماها شه نمیزارین ...از کی؟! از همون موقع که شماها با عملکردتون به رأی این مر‌دم خیانت کردید از همون موقع که به مطالبات و مشکلات مردم در همین رسانه ی میلی خودتون لبخند زدید و پاسخ های باری به هر جهت دادید، آقا ملت و مسخره ی خودتون کردین با فقر با بیکاری با تورم و ... ملت و شما تحقیر کردین با اختلاس ها ‌ و دزدی هایی که رو شد و میشه این بی اعتمادی مردم ‌به شما تقصیر امثال آقای مدیری شد الان ؟! دردتون اومد؟! پیش درد این مردم فقط باید سکوت کنید، این بی اعتمادی این نا امیدی نتیجه ی عملکرد غلطِ خودتونه ، بس کنید بله سیل و شما نیاوردین ولی پیشگیری و مقابله و مدیریتش با شماست دو سال از زلزله ی کرمانشاه می گذره یکسری ملت هنوز تو کانکس اند مردم کور و کر و خر نیستن بسه آقا فرافکنی بسه این ملت بیمار نیستن که ببینن مسئولین دارن کارشونو درست انجام میدن و باز غر برنن و مسخره کنن نگاه کنید به عملکردتون ... کی با شماها برخورد می کنه اونوقت ؟! کی می تونه با شماها برخورد کنه که بعدش انگ معاند و جاسوس شرق و غرب بهش نخوره !؟!؟ انقدر به هنرمندان و چهره های قابل اعتماد مردم تهمت زدید که سر سیل جرأت نمی کنن آستین بالا بزنن ، کامنت های مردم و بخونین زیر پست های درخواست کمک ماها، چشماتونو باز کنید مردم بی اعتمادن به شماها ، نا امیدند، ببینید، بشنوید و بفهمید صدای درد این ملت و ... بترسید از روزی که شما عذرخواهی می کنید و ما مردم میگیم عذرخواهی فایده ای نداره، بترسید از آه مظلوم
مردم تورو به خدا پشت هم باشین !!!
سرنا نیوز

http://www.banounews.ir/fa/News/148492/حمله-تند-پرستو-صالحی-به-عبدالرضا-رحمانی‌فضلی-وزیر-کشور
بستن   چاپ