آریا بانو
علی صادقی: تلویزیون خوب استارت زد
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 13:41:00
آریا بانو -
علی صادقی با بیان اینکه تلویزیون در سال جدید شروع و استارت خوبی داشته، معتقد است که هریک از برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیون مخاطبان خاص خود را دارند.
بازیگر نقش سیروس در سریال نوروزی «نون.خ» در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن بیان مطلب بالا، درباره وضعیت برنامه‌های تلویزیون در سال 98 بیان کرد: تلویزیون در سال جدید پربار حاضر شد و خصوصاً برنامه‌هایی مانند «برنده باش» و «عصر جدید» را به روی آنتن برد؛ بنابراین فکر می‌کنم تلویزیون امسال برای جذب مخاطبان شروع خوبی داشت. به همه عوامل خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم هر کس در کار خود موفق باشد.
صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا جذب بیشتر مخاطب توسط برنامه‌هایی با ساختارهای غیرنمایشی، برای دست‌اندکاران سریال‌ها نگران‌کننده نیست؟ اظهار کرد: اینکه مخاطبان چه برنامه‌ای را تماشا کنند به سلیقه آن‌ها بستگی دارد. ممکن است مخاطبی یک داستان را در قالب فیلم دنبال کند یا نظرش این باشد که مستند ببیند، نمی‌توانیم مستند و فیلم را با سریال مقایسه کنیم. برخی از مخاطبان هم همه ژانرها را می‌بینند؛ بنابراین نمی‌توانم برای اینکه تلویزیون باید برای جذب مخاطب چه کاری انجام دهد، پیشنهاد دهم.
او در پایان گفت: امیدوارم کیفیت برنامه‌های تلویزیون به همین شکل پیش برود. همچنین مردم برنامه‌های تلویزیون را دوست داشته باشند و سرگرم شوند.


http://www.banounews.ir/fa/News/148679/علی-صادقی--تلویزیون-خوب-استارت-زد
بستن   چاپ