آریا بانو
رئیس فدراسیون اسکواش: در این فدراسیون تبعیض جنسیتی نداریم
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 15:14:30
آریا بانو - تهران - رئیس فدراسیون اسکواش گفت: در این فدراسیون تبعیض جنسیتی نداریم و همواره توجه زیادی به ورزشکاران زن داشته ایم.

«مسعود سلیمانی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در سالهای گذشته اسکواش با وجود حجم بالای علاقمندان به این عرصه، المپیکی نشد. اما با تلاش های فدراسیون جهانی توانستیم با حضور در اجلاس جهانی تایلند در 27 دی 97 مجوز شرکت در المپیک 2024 را کسب کنیم.
وی بیان کرد: فدراسیون اسکواش رقابت های قهرمانی بزرگسالان انفرادی آسیا را در پیش رو دارد. در این مسابقات «سجاد زارعیان» و «سمیع الله قاصدآبادی» در بخش مردان و «حدیث فرزاد» و «فرشته اقتداری» در بخش زنان حضور می یابند.
رئیس فدراسیون اسکواش ادامه داد: «محمدحسین سنایی» و «پرند دولتی زاده» مربیانی هستند که اعضای تیم ملی را همراهی می کنند. تیم ملی اسکواش اکنون به سطحی رسیده که می تواند یکی از سکوها را از آن خود کند.
وی درباره وضعیت سربازی و حضور قاصدآبادی در این رقابت ها، یادآور شد: با رایزنی هایی که با سازمان نظام وظیفه صورت پذیرفت. وی برای گذراندن دوره سربازی باید 28 فروردین خود را به نیروی دریایی معرفی کند. بنابراین به مدت سه روز در اردو نخواهد بود. اگر نتواند پس از این مدت در میان اعضای دیگر تیم ملی حضور یابد، سرمربی او را حذف می کند.
سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش درخصوص کسب میزبانی مسابقات جهانی، عنوان کرد: تمامی تلاش ها برای تحقق این مهم صورت پذیرفت. برای آنکه آماده میزبانی باشیم باید گلس کورت هایی مطابق با استانداردهای جهانی تهیه کنیم. پس از تایید فدراسیون جهانی اسکواش، شاهد وقوع این اتفاق خوب برای فدراسیون هستیم.
رییس فدراسیون اسکواش در پاسخ به پرسشی درخصوص اهمیت بخشیدن به اسکواش بازان زن گفت: هرگز هیچ گونه تفکیک جنسیتی در فدراسیون اسکواش وجود ندارد. همواره توجه بسیاری به این ورزشکاران داشته ایم. بیشترین هزینه را برای این بخش انجام می دهیم.
ورزشی**9128**2024

http://www.banounews.ir/fa/News/148733/رئیس-فدراسیون-اسکواش--در-این-فدراسیون-تبعیض-جنسیتی-نداریم
بستن   چاپ