آریا بانو
اعلام زمان ثبت‌نام بن خرید کتاب اساتید حوزه و دانشگاه / بهره‌برداری از سالن‌های بین‌الملل و آموزشی / افزایش خدمات رفاهی در نمایشگاه کتاب
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 17:06:26
آریا بانو - تشریح روند فعالیت‌های اجرایی و رفاهی در محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و افزایش 60 درصدی بن خرید کتاب اساتید حوزه و دانشگاه اخباری از فرهنگ و ادبیات هستند.


به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ایوب دهقانکار گفت: بن خرید کتاب اساتید دانشگاه در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران 60 درصد افزایش پیدا کرده است و به مبلغ 400 هزار تومان رسیده است. بر این اساس سهم اساتید 200 هزار تومان و سهم معاونت امور فرهنگی 200 هزار تومان خواهد بود.
سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره زمان ثبت نام نیز توضیح داد: زمان ثبت‌نام بن خرید کتاب اساتید حوزه و دانشگاه از روز سه‌شنبه20 فروردین ماه آغاز خواهد شد و تا پایان روز شنبه 24 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
همچنین بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ١٥٠هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ٩٠هزار تومان است و ٦٠هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تامین خواهد کرد.
به گفته دهقانکار، افزایش ٥٠ درصدی یارانه خرید کتاب دانشجویان و 60درصدی اساتید حوزه و دانشگاه در راستای حمایت از اقتصاد نشر و توجه به توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.
دانشجویان، طلاب واساتید حوزه و دانشگاه می‌توانند برای چگونگی از شرایط و نحوه ثبت‌نام به سایت TIBF.IR مراجعه کنند.
بهره‌برداری از سالن‌های بین‌الملل و آموزشی/ افزایش خدمات رفاهی در نمایشگاه کتاب
مهدی اسماعیلی با اشاره به روند فعالیت‌های اجرایی و رفاهی در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: سالن‌های بین‌الملل و کودک و آموزشی آماده بهره‌برداری هستند و سالن کودک و نوجوان نیز به تازگی آماده شده و در چند روز آینده آماده بهره‌برداری است. برپایی سالن‌های دانشگاهی نیز در حال اجراست و بخش‌هایی از شبستان نیز زیر بار اجرایی رفته است.
معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تشکر از زحمات مسئولان مصلای امام خمینی(ره)، معاونت خدمات شهرداری تهران و شهردار منطقه 7 تهران در همکاری و مساعدت برای انجام امور اجرایی توضیح داد: ستاد مدیریت بحران و سازمان آتش‌نشانی نیز به تازگی بازدیدی از محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران داشتند و تمهیداتی را در نظر گرفتند.
اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های رفاهی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران افزود: تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا استراحتگاه‌های بیشتری برای بازدیدکنندگان ایجاد شود. همچنین امسال برای اولین بار ویلچرهایی برای سالمندان و معلولان در نمایشگاه در نظر گرفته شده تا در بازدید از نمایشگاه مشکلی نداشته باشند.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/148741/اعلام-زمان-ثبت‌نام-بن-خرید-کتاب-اساتید-حوزه-و-دانشگاه---بهره‌برداری-از-سالن‌های-بین‌الملل-و-آموزشی---افزایش-خدمات-رفاهی-در-نمایشگاه-کتاب
بستن   چاپ